Rekommendationer

2021-12-07

Efter tidigare försenade beställningar, fel mat och en påse som budet trampat på har jag undvikit att beställa. Tills ikväll. Efter en hel dags kroppsarbete bestämde vi oss för hemkörning från vår favorit Itamae. Leveranstid 35 minuter. 5 minuter innan förväntat leverans AVBRYTER Foodora ordern, skyller indirekt på Itamae vilket är så fel om man vill ha fortsatt samarbete med restauranger. Det här företaget ska inte hålla på med service eller mathantering. Läs mer

2021-06-22

Den här butiken är ett skämt med tanke på nivån dom gärna vill ligga på - lämnade in en förstärkare för en enklare service och blev inte nöjd med resultatet. Att försöka kontakta ansvarig var knepigt, definitivt per telefon och till slut tappade jag tålamodet med Robert som utfört arbetet. Med ofattbar hög svansföring beskyllde nämnd person att problemet orsakats av mig som kund och att dom inte under några omständigheter skulle vara behjälpliga med att rätta till felet. För att försäkra sig om att jag skulle förstå deras inställning till mig som kund meddelade dom också att dom varskott en rad namngivna serviceinstanser i Sverige och hänvisade mig utomlands. Vare sig du är en kund med liten eller stor plånbok avråder jag bestämt från att ha att göra med denna butik och uppenbarligen är jag inte den enda. Deras misstag kostade mig 12.000 kr att åtgärda och det har dom både per mail och muntligen vägrat ersätta mig för - trots att jag har kvitto och garanti på arbetet. Under all kritik. Läs mer

2009-03-30

Eftersom företaget inte längre är aktivt har jag valt att plocka bort min recension. Läs mer