Mattias C

Rekommendationer

2009-03-31

Trevlig, tillmötesgående och kunnig personal. Synd att det enda de har från Apple är iPods, då jag råkar vara ett Mac-freak. Läs mer

Mattias C skrev om Skanska
Jag vet inte mycket om restaurangen, men själva parken kan jag varmt rekommendera. Passar utmärkt för såväl en stillsam promenad som en rask joggingrunda. Det finns en liten kiosk där som serverar goda våfflor också. Läs mer

2009-03-31

Schysst biograf som visar alternativ film. Många går dit bara för att fika i deras trevliga café med hembakat och en grym vegetarisk lunchbuffé. Läs mer

2009-03-31

Som namnet skvallrar om ligger detta ställe uppe på en terass. Här finns en stor uteservering där man kan sitta länge och väl med sin öl och ha full uppsikt över Linnégatan. Föredrar Terassen på sommaren, då jag tycker att det är uteserveringen som lite "gör stället" så att säga. Populärt place, så det är mycket folk. Brukar dock gå att klämma sig in eftersom uteserveringen som sagt är ganska stor. Läs mer

2009-03-31

Rätt liten butik, men ligger perfekt om man är på väg ut till Saltholmen och ska handla lite picknick. Apoteket ligger lägligt precis intill så man kan införskaffa sin solskyddskräm i samma veva. Läs mer

2009-03-31

Riktigt schysst sommarplace där man kan ta sig en öl/drink/vin med en enorm utsikt. Ofta sjukt mycket folk, så man får inte vara där för sent. Bra fördrinkställe som sagt. Jag kan även rekommendera deras makalösa brunch, där man får allt som ryms i ens vildaste brunchfantasier. Även här måste man verkligen komma i god tid för att få plats. Läs mer

2009-03-31

Rätt litet och trångt och ibland blir man lite förvirrad över sorteringen och placeringen av varor. Annars är sortimentet helt ok, man hittar det mesta men de har ingen ost- eller charkdisk. Ica toppen har funnits i alla år och har nog en särskild plats i många närboendes hjärtan. Personalen är mycket trevlig och hängiven. Läs mer

2009-03-31

Många bra märken på surfkläder. Fräscht. Hade önskat att butiken var lite större. Läs mer

2009-03-31

Skön, sofistikerad miljö. Vegetarisk och vegansk mat. God service och bra läge nära barstråket på magasinsgatan om man vill gå vidare. Läs mer

2009-03-31

The one and only place när jag köper tillbehör till min gitarr. De har ett schysst sortiment av akustiska gitarrer i alla prisklasser och personalen kan verkligen sin sak. Läs mer
1 2   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte