Madelaine M

Rekommendationer

2009-04-02

Ytterligare en bra restaurang i Malmö. Det jag gillar mest är nog när man kan sitta ute och äta och maten kommer in snabbt och utan problem. Har även alltid blivit väldigt bra bemött av personalen. Läs mer

2009-04-02

Underbar restaurang som jag gärna går till, särskilt nu är det börjar bli sommar. Trevlig placering med, rekommenderas starkt. Läs mer

2009-04-02

Peak Performance tycker jag faktiskt har ganska tråkiga kläder och det har aldrig tilltalat mig särskilt mycket. Ska man försöka köpa kläder för festbruk så går jag helst till en annan butik. Läs mer

Madelaine M skrev om Indiska
Indiska är en bra butik ifall man vill hitta österländska saker att pynta lägenheten med eller smycken att ha på sig. Det finns ju även kläder i samma stil men jag tycker att dom oftast inte verkar särskilt bra. Läs mer

2009-04-02

Riktiga bra butik med snygga och fräscha kläder som passar i dom flesta årstider. Det är hit jag går om jag vill hitta något som jag verkligen vet jag kommer använda länge. Läs mer

Madelaine M skrev om Monki
H&M kanske inte är det absolut mest trendiga klädesbutiken som finns, men oftast är det bra kvalitet, hyfsat snygga och bra priser. Läs mer

2009-04-02

Skopunkten är ett ställe jag skulle rekommendera ifall man vill ha något "wear and tear"-skopar, med andra ord inget särskilt fint och inget som håller i längden. Men vill man bara ha något som ska hålla nån månad och som inte behöver vara snygga, gå hit. Läs mer

2009-04-02

Jag gillar IKEA väldigt mycket, deras stil tilltalar mig och att det faktiskt inte är så svårt att sätta ihop deras möbler gör att jag gärna handlar här. Läs mer