Rekommendationer

2012-06-11

Anna S skrev om Mekonomen
Exceptionellt!!! Efter att lilla jag ha backat in med bilen i ett träd och tryckt in backsensorn+bucklat plasten bak på bilen blev den helt återställd!!
Tack :-) Läs mer

2012-05-23

Anna S skrev om Reco.se
Så länge man har något positivt att komma med ligger ens rekommendation kvar. Företag kan lätta själva manipulera hur bra betyg de får... Läs mer

2012-04-05

Är dock på en annan adress i Karlskrona.
Fick foglossning bekräftad hos sjukgymnast i v 20 och var helt knäckt. Skulle bara bli värre sa dom...Då fick jag rekommenderat att gå till en kiropraktor.
Har nu varit hos Katarina Plan och är helt bra i ryggen och rumpan efter två behandlingar. Det är ett mirakel och jag kommer att gå flera gånger fram till förlossningen. Katarina är för jäklig :-) Helt oootroligt underbart och jag vill bara tacka dig så mycket! Läs mer

2012-02-16

Superbra mat som man gärna återkommer till. Fräscht och trevligt. Läs mer

2012-02-16

Lägger in fem plus till. Gick till Lina i går och jag är såååå nöjd, kanon :-) Gjorde slingor och klippte mig, kommer att gå dit igen!!!!! Läs mer

Anna S skrev om Jysk AB
Fin affär med bra grejer =))
väldigt nöjd! Läs mer

2011-07-20

Anna S skrev om Åhléns
Har blivit betydlig sämre, tyvärr. Det som drar ner restaurangen är toaletten, den är sååå motbjudande och gör att jag inte vill gå dit med min lilla dotter. Vi går till ett annat ställe numera. Läs mer

2011-07-20

Anna S skrev om Järnia
Hjälpsamma om man får problem med en maskin tex. Handlar här ofta. Läs mer

2011-01-10

Jag tyckte att det var lätt att få en tid. Timmen innan ringde de för att kolla att jag skulle vara hemma, det är ju bra.
De skulle städa övervåning+undervåning damma, dammsuga och tvätta golvet.
Vet inte egentligen vad de gjorde från klockan 10.00 till närmare klockan 15.00, två stycken!!!
Kalaset gick på hela 1300 kronor någonting och jag tänkte aldrig mer. Värst var att förklara för min sambo, jag skämdes så jag höll på att dö. Det var liksom inte värt det, visst var det rent och fint, men jag visste inte vad som förväntades, vissa lister var fulla med damm osv. Men missa kan ju alla göra.
Jag hade sagt att städa allt jag betalar, så kanske jag får skylla mig själv att man inte satte någon övre gräns. Skulle sagt att det städas från 10-12 kanske och så får de hinna så mycket de kan...

Jag kommer aldrig mer att vilja att de kommer hit, drog ut alldeles på tiden. Jag tror också att de hade sönder vår toalettspegel men det upptäckte vi efter tre dagar och då är det ju så dags att ringa :-( Läs mer

2011-01-03

Vi köpte en Volvo XC90 hos Carqvist bil i Tingsryd. Det var rätt så långt att köra för oss men det har varit värt det. Efter att han köpt våran älskade bil som vi är supernöjda med så hörde min man att det rosslade i växellådan och vi fick en tid hos Carlqvist nästan omgående. Vi visste ju att vi har någon sorts garanti på bilen i och med att den är köpt hos en bilhandlare. De fick ha bilen på verkstaden ca 10 veckor då det tog tag att få tag i alla delarna. Under tiden fick vi låna en jättefin nästan likvärdig Volvo.
När vi hämtat bilen så visade sig att stereon inte fungerade, utan knussel har de tagit in bilen, bytt enhet och programmerat om den på Volvo. Tack så mycket Carlqvist, vi är sååå nöjda med er service och ni har alltid varit så trevliga, hälsningar. Läs mer
1 2   Nästa