FOLKE ISAK N

Rekommendationer

2019-06-26

Företaget Lindtech har fina produkter men tyvärr har jag upplevt att de är väldigt bristfälliga i sin kommunikation. När jag la beställning på grindar skulle det ta 1-2 veckor med leveransen. När jag väl fick en orderbekräftelse några veckor senare stod det 3-4 veckor. Nu sitter jag här 10 veckor senare och har fortfarande inte fått min leverans. Jag har mailat och ringt dem i god ton för att försöka förstå vad som händer. Tyvärr får man sällan svar ifrån dem på Epost och det dröjer otroligt länge för dem med att svara och återkoppla. Ringer man in och lämnar ett meddelande om att de ska ringa upp så försvinner meddelandet.

Värst av allt är när jag framför min kritik kring dålig återkoppling och att leveransen är mycket försenad, då får jag en utskällning tillbaks om att jag är negativ. Ingen ursäkt eller kompensationserbjudande för försenad leverans.
Det enda de kan ge till svar är att fabriken inte hört av sig på flera veckor.. Jag köper av Lindtech, inte av fabriken, och jag förväntar mig att Lindtech följer upp så att min order kommer i tid. Uselt!!

Nu får vi hoppas att produkten är fin och håller god kvalitet. Läs mer

2009-05-06

Jag sökte en tjänst som utlystes hos ett kundföretag till Snille Bemanning AB. Den senaste perioden har jag sökt en hel del arbeten som ligger ute för annons och har fått mycket erfarenhet kring detta. Något som imponerade på mig va det personliga bemötande jag fick hos Snille, det stack verkligen ut ur mängden. Jag blev så pass bra emottagen att jag fortfarande håller kontakten med dem med jämna mellanrum för att se om vi kan korsa våra vägar. Läs mer