A

Rekommendationer

2009-06-21

A skrev om Salong Hår 2000
Centralt läge, mitt på gågatan! Dropp-in och billig men bra klippning. Mycket trevlig personal och i en salong som känns som en riktig salong. Ägarinnan och hennes kollega är ett bra team ihop som kompletterar varandra, här kan alla klippa sig, gamla som unga till barn. Noga med klippningar, färgningar och ger lite extra service utöver vad jag förväntar mig för priset. Läs mer

2009-06-21

A skrev om Statoil
Mycket bra! Tack för gäst vänlighet, här kan jag som mc-förare gå på toalett utan att jag varken behövde tanka eller handla något. Trevlig personal dessutom. Läs mer

2009-06-11

A skrev om Statoil
Sorry, men om jag blir snäst till för att någon har jobbat för länge på ett och samma ställe och när jag som är stamkund på Statoil Ättekulla i Helsingborg, svänger in om Statoil Eslöv och behöver trycka i luft i mina däck och frågar vänligen om det får påpekat att jag inte brukar tanka på denna mack. Då bojkottar jag! Mina pengar går inte till denna macks konto, dock använder jag deras luft/bilfönster puts spannar flitigt samt deras toalett. Men det är också det de duger till! Bara för att man har monopol så ska man inte tro att man är någon!

Kunden har alltid rätt! Läs mer