Rekommendationer

2017-05-24

Forex personal i Liljeholmen är det värsta jag haft att göra med!
Att denna personal överhuvudtaget har ett serviceyrke är förvånande.
Att som kund kallas "ett ärende bland många" var droppen som fick bägaren att rina över.
Att som kund i denna bank där det handlar om bouppteckning så är naturligtvis sorgen redan överväldigande och att då behöva besöka Forex bank för sjunde gången på grund av fel information bevisar att personalen är i stort behov av utbildning och någon form av pedagogisk träning, skäms! Läs mer

2017-05-10

Privat ögonläkare bokar upp mig på besök utan jag bett om det!
Jag har svarat i telsvar att jag inte önskar besöket och även svarat via sms lika förbaskat ringer dom och är otrevliga och påstår att jag skall betala för utebliven undersökning.
Gissa om allmänna reklamationsnämnden kommer få arbete om det kommer en faktura. Läs mer

2016-06-18

Varning!
Har haft med dessa att göra och dom är allt annat än ärliga. Läs mer

2014-02-27

Rot rör AB har använt Sjöströms entreprenad AB som under entreprenör vid ombyggnad av kök och badrum, service och underhåll av fastigheter och självklart skulle vi inte göra det om samarbetet inte fungerat klanderfritt, vi rekommenderar starkt vår samarbetspartner Läs mer

2013-07-19

Åkte på en tur 18/7-13 från Nybroviken till Vaxholm med m/s Strömma Kanal, räkfrossa i en underbar miljö med utmärkt service det är Stockholm från dess bästa sida, boka plats mycket folk. Läs mer

2013-05-20

Då Richard varit min lärling (och i mångt och mycket fortfarande är det) måste jag påstå att han i dag är en duktig yrkesman, jag kan med stolthet rekommendera RM Rörtjänst, och jag kommer själv även fortsättningsvis att anlita RM Rörtjänst när Rot rör AB behöver en extra hand eller två. Läs mer

2013-04-23

mat och dryck i trevlig lokal med mycket bra personal, finns bara ett betyg trots att vi saknar den amerikanska ostkakan Läs mer

2013-01-06

mycket billig brunch vilket avspeglar sig i utbudet på buffé bordet, det som fanns var dock mycket bra men att äta frukost utan juice i en mycket rörig lokal med alldeles för mycket folk gav inte den söndags stämning jag sökte, men vad kan man förvänta sig när priset knappt överstiger frälsningsarmens soppkök, skulle vara en femma en vardag men för en söndag nja svag 3 Läs mer

2012-11-03

så ser svaren ut från talink
Hej! Du pratar nu med Ivonne
Vi hjälper dig om ett ögonblick.
Du sa: då väntar jag
Ivonne: hur gamla är barnen? och vilken hyttkategori vill ni ha?
Du sa: vilka barn?
Ivonne: förlåt läste fel
Du sa: billigaste hyt med wc duch
Ivonne: vart vill du åka till?
Du sa: spelar inte så stor roll båt och underhållning är viktigare
Ivonne: till Helsingfors så kostar det 12050 inkl frukost, brunsh och middag
Ivonne: med B-hytt
Du sa: vilken båt och underhållning?
Du sa: är det inte julbord den 24 dec?
Ivonne: ja det är det, det är serenad
Du sa: är det julbord den 24/12?
Du sa: som är av manerstien vet inte hans stavning
Ivonne: ja det är julbord
Du sa: vi är 5 har vi två hytter?
Ivonne: då blir det 2 hytter
Ivonne: hur vill ni bo?
Du sa: 2 3
Ivonne: ok
Ivonne: vänta
Du sa: ok
Ivonne: då blir priset 14150
Du sa: i er annons står det " Helsingforskryssning Med julbord - pris från 495:- Ingår: båtresa, del i B4-hytt, julbord inkl dryck." vilket blir 2475:- vad är det som påverkar priset så mycket?
Du sa: och detta är er rubrik "Julbordskryssning 15 nov - 26 dec "
Ivonne: det gäller per person.....
Du sa: ja 495 * 5 blir 2475:-
Ivonne: men det också från priser
Du sa: vad ingår mer i det du offererat
Ivonne: det ingår frukost, brunsh och middag
Du sa: och dessa måltider skulle då kosta 11675:- ?
Ivonne: ni är 5 perosner
Ivonne: jag kan titta vad det kostar för en perosn
Du sa: ja 11675 / 5 är 2335:-
Du sa: så om v i enbart beställer enligt annons blir priset 495:- per person
Ivonne: då gäller det den 24/12 till Helsingfors
Ivonne: för en perosn
Ivonne: i en B hytt
Du sa: så om v i enbart beställer enligt annons blir priset 495:- per person vi är 5 personer vilket blir 2475:-
Ivonne: när jag tittar på min bokning så blir priset för en perosn 4210:-
Ivonne: i en Bhytt
Du sa: är annonsen fel då? "finns på er sida http://www.tallinksilja.com/sv/web/se/julbord"
Ivonne: jag gick in och tittade på vår hemsida och jag fick samma pris
Du sa: konstigt för i rubriken står det "Julbordskryssning 15 nov - 26 dec " och under i annonsen står det "Helsingforskryssning Med julbord - pris från 495:- Ingår: båtresa, del i B4-hytt, julbord inkl dryck." vi vill åka den 24 dec vilket stämmer med er rubrik och julbord hytt mm är ok för oss, så vad är det som påverkar priset?
Ivonne: eftresom ni är 5 perosner som åker, så måste den 5 personen betala för hela den hytten (för 4 perosner) därför kostar det så mycket.....men om ni var 4 personer så skulle det kosta 7840 delat på 4 blir det 4910:- per person
Ivonne: förlåt 490:-
Ivonne: per person
Du sa: vänta nu
Ivonne: sorry igen det blir 1960:_
Du sa: du skriver att vi betallar 490:- per person för fyra vilket blir 1960:- det stämmer men då borde vi kunna boka för 8 till en kostnad av 3920
Ivonne: för 8 personer blir det samma kostaden, 1960 per person
Ivonne: det blir 15680
Du sa: hur kan 490:- * 8 bli 15680:-?
Ivonne: som sagt det är "från priser"
Du sa: ja och vi nöjer oss med det lägsta prisförslaget
Du sa: har ni inga resor för utlovat pris skriv det
Ivonne: det har vi men sånna priser tar slut nästan direkt, som sagt det är från priser och beroende på vilken hytt man vill ha, de billigaste hytterna har tagit slut och det är C-hytter
Du sa: men i annonsen ingår b-hytt
Ivonne: är det något annat jag ska hjälpa dig med
Ivonne: Då du ej har skrivit någonting på fem minuter avslutas chattsessionen. Om du har några ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss på nytt.
Ivonne lämnade chatten. Tack för att du kontaktade oss! Läs mer
Pasi K gillar detta

2012-06-26

finns bara ett ord proffs. inte lätt att finna bra medarbetare men detta glada sällskap får min rekommendation. . mvh Morten Källström Rot rör AB Läs mer
1 2 3 4   Nästa