Rekommendationer

2011-03-22

Hade kraftig smärta i rygg och bröstkorg efter en allvarlig lunginflammation (revben ur led) och då min kiropraktor slutat praktisera för att endast forska/prata inför grupp så letade jag en ny.

Alf korrigerade min rygg och nacke med hjälp av chiropraktiska grepp och akupunktur, en kombination som var enastående lyckad. I slutet av behandlingen kom jag ihåg att be Alf hjälpa mig med problem jag haft i knä och fot (sådant otropeder tittat många gånger på och bara skakat på huvudet) - en chansning tänkte jag. Alf fixade även detta med ett säkert handlag. Nu kan jag återigen bygga muskler i lår och gå med korrekt steg, vilket var några år sedan sist - en underbar känsla.

Kombinationen av de olika tekniker Alf Andersén behärskar är helt klart nyckeln till framgången i detta fall. Av de cirka tio olika praktiker jag besökt i Stockholmsområdet är Alf hittills bäst.

Jag är mycket tacksam! Läs mer
Nikke L gillar detta

2010-04-21

Roligt ställe när det är spelning men vad du än gör beställ inte mat eller kom hit för att äta, detta kan vara det i särklass sämsta köket i Stockholm just nu. Vill man köra rysk misär och ångest som tema borde man prissätta därefter också. Personalen är inte direkt otrevlig men har verkligen ingen lust att vara där och bemöter gästerna som oönskade. Läs mer

2009-10-04

Bemötandet är svalt och ointresserat vilket antingen kan uppfattas som en stil man kör eller som ren arrogans, jag ser det som en del av charmen. Stämningen är mysig och ganska romantisk på ett lite povert vis - väldigt franskt. Maten är bra men cider-listan kunde verkligen vara bättre. En svart servitör som är helt genial och själva kocken höjer betyget avsevärt. Läs mer

2009-06-29

Bästa snabbmaten jag någonsin ätit. Otroligt läckra meze med stor variation ger det största vegetariska utbudet i stan. Bemötandet är korrekt och ibland spexigt. 50 kr för en rejäl middag kött eller veggo. Tråkigt bara att Hötorgshallens öppettider är så snåla men vad gör man... Läs mer

2009-06-29

Direkt otrevlig personal som inte talade svenska och dessutom verkade förvänta sig att gäst skulle tala spanska. Vidare mycket slarvig och ouppmärksam. Maten var bra men helt obefintlig service och direkt otrevligt bemötande gör detta till ett ställe jag bara kan varna för. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte