Jonathan A

Rekommendationer

2017-03-22

Jag flyttade och ändrade min adress. De fortsatte skicka fakturorna till min gamla adress, vilket ledde till att de inte fick in betalningen i tid, så lämnade de inbetalningen vidare till inkasso. Efter samtal med en av deras chefer (telefonisterna hävdade att de inte gjort något fel) gick de med på att betala halva inkasso avgiften. Jag bad dem noga att ta bort alla gamla adresser till mig i sina system och bara ha kvar den nya. När det så blev dags för slutfaktura skickade de den till min gamla adress igen som skulle vara borttagen, och lämnar igen ärendet till inkasso. Telefonisterna hävdar åter att de inte gjort fel, och cheferna håller sig onåbara och har inte ringt tillbaka till mig före tidsfristen för inkasso så jag väljer att betala inkasso själv för att slippa en betalningsanmärkning och har gett upp hoppet om att någon hos företaget tänker hjälpa till. Läs mer

2013-11-04

Bra service, tillmötesgående, snabba och ärliga. Tack till Conny som hjälpte mig sälja min bil. Fler sådana företag tack! Läs mer

2009-07-19

Bra sortiment och kunnig personal. Mycket serviceinriktade och har varit kompetenta att lösa även en del ovanliga VVS-problem jag frågat om. Läs mer

2009-07-19

Bra och kunnig personal. Utmärkt service. Mannen som håller i ELFA och garderobssortimentet rekommenderas särskilt. Läs mer

2009-07-19

Levererade först andra klinker än de beställda. Vid påtalat misstag levererades rätt klinker men i mindre mängd än beställt. Tog 3 veckor att få tillbaka pengarna vid reklamationen och jag fick betala plattsättaren för de gånger han var inbokad men inte kunde göra sitt jobb för att rätt plattor inte fanns då Kakelpalatzet inte skött sin utlovade leverans. Läs mer

2009-07-19

Personalen är kunnig och vänlig. Bra service och leveranser i tid. Bra sortiment inom de vanliga VVS produkterna och en del exclusiva produkter också. Läs mer

Bra service. Vänlig och kunnig personal. Leveranser inom utlovad tid. Läs mer

2009-07-19

Bra och snabb service (personbil med läckande AC som behövde tätas och fyllas med nytt kylmedium). De var prisvärda jämfört med de konkurrenter jag ringde och verkade kunniga på jobbet de utförde. Min AC fungerar bra nu. Läs mer