kalle k

Rekommendationer

2011-12-12

The Real Thing: Shamakliniken! De gav mig mitt liv tillbaka, äntligen känner jag mig som vanligt igen:

Jag rekommenderar med ett varmt hjärta Shamakliniken för alla de som har samma problem som jag har haft och vill nu berätta varför:

För ca 10 år sedan råkade jag ut för ett överfall och blev allvarligt misshandlad vilket gav mig förskräckliga ärr i ansikte och på armarna.

Jag genomgick ett stort antal smärtsamma rekonstruktiva operationer via sjukvården utan att lyckas återfå ett för mig acceptabelt utseende

och när kirurgerna sa att de inte kunde göra mera för mig frågade jag i min förtvivlan vad jag nu skulle göra.

De rekommenderade mig då att ta kontakt med Shamakliniken i Stockholm, som är kända för att kunna slutföra återställandet av mitt utseende på ett bra sätt.

Jag kontaktade kliniken och fick veta att jag hade goda chanser att återfå det mesta av mitt tidigare utseende.

Sagt och gjort de fick sätta igång och tänka sig, det stämde, efter ett antal behandlingar är mina ärr numera så gott som osynliga.

Kliniken har gett mig mitt liv åter, äntligen känner jag att jag är tillbaka igen. Tack snälla!! Det är rena miraklet som utförts, och jag har även sett att

andra olycksbröder och -systrar har återfått sina utseenden här.

Har Du samma problem tveka inte, gå inte en dag till och må dåligt, det finns hjälp. Läs mer

2011-02-10

kalle k skrev om Com Hem AB
Varning Varning Min erfarenhet av Comhem är ett lågvattenmärke. Varning Varning

1)En hel fastighet var plötsligt utan deras telefon och bredband, trots upprepade klagomål från alla i huset som har ett femtontal hyresgäster vidtog de inte någon åtgärd utan skyllde allt på fastighetsägaren, att det var dennes fel att inget fungerade i tre veckor. Aldrig mer comhem i det huset.
2) När det gäller att driva in pengar är de lika effektiva som en inkassobyrå oaktat att deras tjänster fungerar av och till. Dessutom har
de jättelånga bindningstider upp till 18 månader, så det är svårt att bli av med dem. Jättekasst. Är man missnöjd med dem så hänvisar det till "grisen i säckenköpet" då man trodde att de var bra.
3) Hur får man ersättning för ej fungerande delar??? Telefoner som ligger nere och som ej åtgärdas, sanslöst!! Annat är det med Telia. Läs mer

2009-07-26

Eniro AB skjuter sig själva i foten, med sin snaskiga omdömessight rejta.se. (Det finns en till reco.se som är samma smörja men har ej med Eniro att göra.)
Annonsera hos Eniro och bli utsatt för förtal, lögner, smutskastning, konkurrenternas illvilliga påhittade misslyckade kundbesökares kommentarer.

Betala för Din annonsering hos Eniro och upplev hur det blir att på samma sida som allmänheten hämtar information från, bli ihopparad med snaskiga ovederhäftiga beskyllningar, i upprepade exemplar från samma källa, som gratis och anonymt får samma plats och säkert större uppmärksamhet än Din betalda annonsering.

Detta är toppen för hitta.se och kommer säkert att leda till eniros fördärv. Jag känner till flera företag som förbereder stämningar mot eniro i denna fråga.

Hur kan ett etablerat företag som Eniro låna sig till detta???

Jag kommer själv att avbeställa allt jag beställt hos Eniro, jag vill inte ha den här tjänsten, dessutom kommer jag att ta upp detta hos företagarna för vidare åtgärder mot Eniro. Läs mer

1 2 3   Nästa