Rekommendationer

2018-04-11

När vi Startade vårt företag blev vi kontaktade av en säljare från UC som sade att vi blivit uppgraderade och beräknades som kreditvärdiga hos UC, de ville då också sälja ett diplom och en badge som vi kunde lägga på vår hemsida för 3000kr ungefär, detta slog jag då till på för att jag tyckte det skulle se bra ut på hemsidan.
Efter 3 månader när vårt första bokslut kom in där vi gjort vinst första året så blev vi plötsligt nedgraderade för att vi inte hade haft tillräcklig vinst... De hade med andra ord uppgraderat oss precis innan bokslutet för att få sälja en badge till hemsidan som sedan blev borttagen när bokslutet kom in... vad de gått på för siffror för att klassa oss som kreditvärdiga innan bokslutet vet jag inte då det inte fanns något att gå på, Detta är så OSERIÖST att det liknar ingenting, ren bedrägeri helt enkelt.
Efter bokslutet kommit in ringde sedan Soliditet och ville sälja sin badge där vi var kreditvärdiga... men efter att de sätt siffror, mycket mer seriöst. Läs mer

2009-08-09

Mycket god mat, Acropolis pizzan med Tzatziki är en av mina absoluta favoriter, jag har då inte märkt att de någonsin har glömt Vitlöken i Tzatzikin, dessutom har de de absolut godaste oliver jag smakat, vad gäller grill maten kan jag rekommendera Pikilia, mycket god smaktallrik med flera grekiska rätter, MUMS!!!! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte