Rekommendationer

2021-09-12

Charlotta A skrev om Odla.nu
Lång leverans tid. Klart minus Läs mer

2017-11-12

Tog bort ådernät (är som pyttesmå åderbrock) hos en Doktor Marian Diaz.

Ska först säga att jag var på första besöket hos en annan doktor som var helt ok. Han var lugn trygg och verkade veta vad han höll på med. Sen blev en sjuksköterska sjuk och jag fick tyvärr Dr Marian Diaz. Jag fick också gå till Annexet på Narvavägen 24 då.

Lokalen är rörig. Personalen springer runt, alla dörrar öppna osv.

När jag fick komma in till doktorn var inget förberett utan hon började leta upp något för mig att sitta på. Hon hittade till slut en vit engångs"filt". Marian var mycket handfallen och opedagogisk. Böjer sig plötsligt ner o börjar rita på mina ben. Ingen förklaring. " oj pennan funkar inte, har du använt hudlotion?". var typ det första hon sa.

Jag tycker en doktor ska förklara vad som ska hända, och vara lugn och pedagogisk. Jag var själv stressad denna dag, och tyckte allt var jobbigt. En lugn läkare hade varit guld. Marian blandar bruten svenska, engelska och lite spanska. Kändes ej helt lätt kommunicera då. Namn på sjukdomar kan hon bara på spanska/latin.

Behandlingen bestod av att man sprutar i skum i ådernäten. Det gjorde mycket ont, o först efter 20 (TJUGO) minuter säger hon "vi kanske ska ta en lite finare nål till sprutan, så gör det mindre ont". Det kunde hon ju ha tagit upp lite tidigare. Det konstigaste var att mitt under behandlingen så STICKER hon UT FRÅN RUMMET utan någon förklaring!! Hon börjar då diskutera med personalen om olika saker som ska beställas!!! Kändes ej särskilt uppmärksamt.

Under behandlingen hölls dörren halvstängd och det sprang runt barn i lokalen. Störande i en redan jobbig situation. Kändes inte så proffsigt. När barnet/barnen äntligen drog hojtade personalen glatt " kom snart igen".

Doktor Marian Diaz bokade om en ny tid för behandling. Kostar 3000 kr. Den tiden kommer jag avboka. Läs mer

2013-06-18

Jag är väldigt nöjd med Compleo. Respektfullt bemötande. Inkännande och professionella. Haft kontakt med dom pga stressrelaterade besvär. Fina lokaler i Alvik/Äppelviken. Läs mer

2011-10-11

Har haft Maries puts o städ i ett halvår. nej , detta funkar inte. städarna kan inte prata varken svenska eller ens lite engelska. När man ringer till kontoret får man vänta i telefon för det finns för lite personal på plats (antar jag) . städarna gör sitt bästa men saknar ordentlig utbildning. man tvättar inte tv:n med vatten etc.
har nu bytt till ett mindre företag som funkar utmärkt. (rena hem.com) där verkar man bry sig om både kunderna o om städarna som får fortbildning. Läs mer

2011-10-11

bra ställe. roliga leksaker o tillbehör till kalas. rekommenderas. bättre än BR i Täby Centrum Läs mer

2010-12-11

Sämsta julbordet jag någonsin ätit . blev inte mätt. allt är dåligt tilllagat o slafsigt.
prinskorv o köttbullar iskalla. Inkokta laxen är rå. gravd lax helt utan smak (Lidel kvalité?)
Gå inte hit ni blir bara besvikna.

lokalen är stor o ödslig helt odekorerad. Läs mer

2010-07-23

Helt ok ställe. välskött o ordentligt. fräscha grönsaker. Mycket bra kött (hälsinge ) Läs mer

2010-07-23

jag är fullt nöjd. bra tillgänglighet. trevligt bemötande. kunnig personal. Läs mer

2009-10-12

jag kan bara instämma med Lennart! Brödet är så underbart! så bra det bara kan bli. mkt surdegsbröd som går utmärkt att frysa. enda minuset var lunchen en tråkig mikrovärm ost paj. inte kul alls Läs mer