Rekommendationer

2015-02-09

Trevlig och professionell. Allt funkade fint! Läs mer

2010-10-20

När jag ringde dem möttes jag av en lagom otrevlig röst som sa "Nej, vi är fullbokade långt framöver", "Jaha, vad synd. Hur långt framöver?", "Fram till jul".
Idag är det den 20:e oktober och andra kunder har skrivit här att de fått hjälp på ett dygn. Vill de inte ha mig som kund..? Läs mer

2010-09-17

Jag håller med Emma K här nere, bra ställe att gå till om man vill få lite bra tips om musikproduktion på Mac - ena halvan av Antiloop finns ofta bakom disken.

Dock så är det ju kort sagt inte världens mest attraktiva priser. Apple style ;) Läs mer

2010-09-14

Det här är förmodligen Stockholms bästa vegetariska restaurang.
Om du inte tycker att det säger något (för vegetariskt är naturligtvis sunk?), gå dit och prova buffén - helst på uteserveringen på sommaren.
Den. Är. Grym. Läs mer
Torbjörn J gillar detta

2010-09-14

Fritjof A skrev om Vapiano
Gå hit om du vill ha riktigt god pasta och har _riktigt_ gott om tid på dig för köerna är långa.

Jag undrar hur fräsch basilikan som står över allt är egentligen... Läs mer

2010-09-11

Annika och Jennie på Disruptive Media spelar i nästan en egen liga i Stockholm, de kan varmt rekommenderas. Ordnar dessutom Stockholm Social Media Lunch Club som brukar vara grymt uppskattat. Läs mer
Jennifer B, Sim V, Maja L, Nikke L gillar detta

2010-09-11

Jag har känt och jobbat med Simon Vikström på 24-7 Creating i många år nu och jag kan kort sagt säga att det är en riktigt bra kille.

En dold talang är att han är skrämmande bra på att photoshoppa foton. Läs mer

Fritjof A skrev om Hugo
Grymt trevlig och kunnig personal som verkligen bryr sig om sina kunder och jobbar långsiktigt.

De har riktigt bra utbud av kavajer och kostymer, även en hel del tröjor och jackor. Riktiga reor (faktiskt) några gånger om året. Läs mer
Nikke L, Sim V gillar detta

Fritjof A skrev om Vapiano

Jag undrar hur fräsch basilikan som står över allt är egentligen... Läs mer

Fritjof A skrev om Il Caffè
+ Ofta riktigt trevligt folk där.
- Helt värdelös mat.

==> Ät innan. Gå dit sen. Läs mer