Hanna Ö

Rekommendationer

2009-10-19

String har en hel del fördelar: skön stämning, fin inredning, skönt häng, god brunch och bra musik. String har också en hel del nackdelar: en del personal är riktigt otrevlig (kanske behöver dom inte vara trevliga eftersom de jämt har fullt), ganska ofräscht porslin, skabbig toalett, rätt trista sötsaker.. Läs mer

2009-09-23

Esters är fantastiskt. När man går på Folkungagatan och sveper in på Esters är det som att komma in i en annan värld och man kan slappna av och drömma sig bort. Jättemånga spännande tesorter att välja på och extremt trevlig personal. Läs mer

2009-09-23

Jag åt en otroligt god vegetarisk soppa sist jag var där. Det var inga problem att komma med 2 barnvagnar. Inga sura miner utan snäll personal. Riktigt snygg lokal med texten "servering". Läs mer

2009-09-22

Väldigt fina barnkläder som håller väldigt hög kvalitet! Kläderna håller dessutom många många tvättar. Jättetrevlig personal. Som en bonus säljer de också robottejp för 45 kronor!! Läs mer

2009-09-22

Stockholms bästa skivbutik för dig som gillar elektronisk musik. Trevlig och kunnig personal! Läs mer
Emma K, Svante D gillar detta