Rekommendationer

2009-09-29

Trevligt bemötande när resan såldes över disk. Mycket fina lovord och rekomendationer. Under resan stämde inte ens hälften med vad som skulle ingå i vår all-inclusive! Representanter kunde erbuda hotellbyte för ytterligare 850 Euro, hade redan betalat (20.000:-) Efter resan marknadsför apollo fortfarande resan med fel information och kompenserar oss med 1000:- Tack men aldrig mer! Säljarna över disk vet inte mer än du själv om resmålet. Läs mer

2009-09-29

Mäklaren tittade knappt på lägenheten innan han värderade den. Hans bakrundsforskning grundades på två "liknande" objekt i området, han hade inte "hunnit" ta fram fler! var väldigt på och ville snabbt få pappren underskrivna. såg bara pengar och inte vikten för mig som säljare att få rätt pris! Läs mer

2009-09-29

Bra fiskaffär med bra kvalitet!! men gillar inte hur priserna är orimligt höga (ibland 100:- dyrare för 1kg räkor än i stan) och hur man på ett fult sätt lägger lite extra i påsen eller burken för att sälja mer!! trixen kanske funkar första gången men nu har ni tappat en kund!!! Läs mer

2009-09-29

En skola utöver det vanliga! Extremt förberedande inför arbetslivet med arbetstider, semester, egen laptop och lön, precis som i verkligheten. otroligt hängiven lärarkår med stor verklighetsförankring. En skola med mycket resurser och strategiska program för att vara efterfrågad senare. Skulle gärna gå om gymnasiet igenom om det var möjligt! Läs mer

Mikaela S skrev om Subway
Äter aldrig mer på Subway vid centralen, otroligt seg kö, var knappt någon kö men tog evigheter ändå. vid kassan var det allmänt virrig med flera olika beställningar som skulle betalas. när jag kom hem och skulle äta min macka hade jag fått mackan som biträdet i kassan åt på under tiden han jobbade, det var ett stort bett i det och inget av det jag beställde på. åkte tillbaks och fick dem att skämmas dagen därpå, men aldrig mer!!!! Läs mer