Martin N

Rekommendationer

2012-01-03

Tittade länge på nätet och hade bestämt mig när jag åkte till butiken för att provlyssna, kunnig personal erbjöd mig att jänmföra med ett annat system för samma pengar som lät otroligt mycket bättre. Jag köpte det direkt och fick det gratis hemskickat. Hur bra som helst! Här kommer jag att handla igen, Fynda rekommenderas varmt! Läs mer

2012-01-03

Kanonbra bemötande, snabb service och kunnig personal. Tänk dig själv: kan du på din bank kliva in genom dörren 16:30, betala av ett lån på fem minuter och dessutom bli trevligt bemött? Den andra januari? LF imponerar! Läs mer

2010-10-04

Mycket bra bemötande, trevlig och kunnig guide som med gott tålamod förklarade hur vi skulle göra. Mycket roligt, vi är jättenöjda! Läs mer

2009-12-01

Purger städade min nya lägenhet när jag just hade flyttat in eftersom förra ägaren varit otroligt dålig på städning.
Purger klarade inte enkla instruktioner via telefon som "enbart köket" trots anslag på plats i lägenheten. Jag anade oråd i förväg och tejpade alla skåp, dörrar och garderober: De hade varit inne i ALLA garderober och skåp, i ALLA rum.
Köket var dock helt okej städat, det måste jag ju ge dem.
Ledsen Purger, er kommer jag aldrig att använda igen. Läs mer

2009-12-01

Min säljmäklare hjälpte till vid mitt nya köp, jag fick gott om tips och råd och stöd när det uppstod problem. Det är synd att man inte kan välja vilken mäklare men köper genom också!
Jag använder samma mäklare vid nästa försäljning. Ingen tvekan alls! Även nu får jag tips och råd medan jag går på visningar och funderar på nytt lägenhetsköp.
Erik Olsson rekommenderas verkligen!

Ändring: Lina Persson har sålt åt mig och hjälpt med med många funderingar kring nya lägenhet sedan dess. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte