Christian B

Rekommendationer

2009-12-13

Trevlig personal och bra service. Jämförde priser innan vi handlade, inte billigast men definitivt bra urval och som sagt trevliga. Läs mer

2009-12-13

Har köpt en hel del produkter hos inLife och är nöjd med den hjälp jag har fått. Har i och för sig inte haft några problem med de saker jag köpt. Läs mer

2009-12-13

Jättebra jeans avdelning, har alltid fått hjälp av kunnig och glad personal. Trevligt! Läs mer

Christian B skrev om Psxcare
Trevliga och snabb hjälp. Rekomenderas! Läs mer

2009-12-13

Verkstan är riktigt dålig. Lämnade in min hoj för att fixa att den ryckte och gick ojämnt. Dom ringde från verkstaden och sa att den var klar. När jag betalt och åkte iväg så var felet kvar. Detta hände 4 gånger. Uselt, man tycker att de borde provköra innan de ringer och säger att den är klar. Lämnade till slut in den på HD verkstan i Täby där de fixade hojen på en gång. Läs mer

2009-12-13

Såg reklamen i T-banan och kom att tänka på min flygning i juli 2009. När jag såg bilden på ballongerna längtade jag tillbaka till känslan och upplevelsen. Behövde boka 2 gånger innan vädret var rätt, mycket trafik när vi åkte till startplatsen. Att flyga ballong är nog det häftigaste jag har gjort. Önskar alla fick möjlighet. Läs mer