Eddie p

Rekommendationer

2016-07-15

Mycket bra priser och mycket hjälpsam personal, Ett stag på tältet jag köpte deformerades och dom såg genast till att fixa fram ett nytt och frakta det till mig oerhört fort så att jag hade det innan en planerad campingresa Läs mer

2016-07-15

Mycket kompetent och hjälpsam personal, mycket bra kundservice också Läs mer

2016-04-26

Riktigt dålig kundservice. Satt i telefonkö i en halvtimme medans den inspelade kärringen i luren återupprepade samma lögn om och om igen "vi gör vårat bästa för att hjälpa dig så fort vi kan" Efter att jag har ödslat hela min enda lunchrast på att telefonköa så orkade någon i kundservice inte ignorera den ringande telefonen längre och jag får meddelandet "vi har mycket att göra nu, sug röv" eller iallafall något i den stilen och mitt samtal kopplades ner, Det hela slutade med att jag fick fixa skuts till varuhuset för att gå till den väldigt underbemannade kundservicen och framföra mitt ärende där. Därefter får jag reda på att biltema inte tycker att det är en garantisak att skitcykeln dom sålde för 8 månader sen inte går att cykla i backar med utan att kedjan kuggar över på samtliga växlar, Efter detta så gav jag upp allt hopp och åkte till en riktig cykelverkstad där jag genast fick kompetent hjälp Läs mer

2012-03-19

jag va med en vän och lämnade in hans audi där för några år sen för att byta huvudbromscylindern, Vi lämnade in den med full tank(80 liter) och med stereon fullt fungerande, när vi 2-3 dagar senare hämtade ut den så stod tankmätaren på tom efter att vi testat att tanka så kunde vi konstatera att de va inget fel på mätaren utan att soppan va slut. Sen när han sätter tillbaka fronten i stereon så låter de piss i framsystemet och är tyst från baslådan han hade, vi kollade upp det och 80 amp säkringen till steget va bränd,Och efter att vi bytt den kunde vi konstatera att så va även steget,därefter vi bytt de så kunde vi konstatera att dom 2 GAS tolvorna va brända i spolarna vilket alltså betyder att det inte gått sönder pga kortslutning utan spelats så högt att steget har börjat skicka likström och bränns spolarna för att sen ge upp det också, när vi sedan gick in för att konfrontera aset bakom disken så rå-nekade han allting, trots att vi va 2 förutom han som äger bilen som även vi kunde intyga att grejerna funkade och de va soppa i den när den lämnades in.. Det är klart att hade vi varit 40 år istället för 18 så hade han kanske frågad den som mekat med den men oss sket han fullständigt i Läs mer

2010-02-05

Jag har själv jobbat en del för J.Strömbergs och har inte haft några problem med att få betalt, Trevligt folk att jobba med och höga krav på arbetet för att hålla en hög standard. Svarta löner har jag väldigt svårt att tro att de förekommer då Joakim strömberg är en ytterst seriös människa och driver företaget därefter, Dessutom så gör han en stor del av jobben för kommunala och statliga bolag så det är lite svårt med svarta pengar då.
Sen att han har läs och skriv svårigheter och gör ett stavfel här och där har väl ändå inget att göra med dom tjänster hans företag tillhandahåller Läs mer
joakim s gillar detta