Rekommendationer

2010-11-04

När det gäller hamburgare är drt MAX som gäller. Restaurangen ser ut som alla andra och utmärker sig inte på något speciellt sätt.
Jag undviker dock att äta lunch här då det kan vara rätt mycket folk på plats. Läs mer

2010-09-08

Innan de byggde om på den nya platsen hade jag aldrig tankat där. Nu känns det inte lika krångligt att åka in till bensinstationen.

Trevlig personal och har de saker man förväntar sig av en bensinstation. Läs mer

2010-09-08

Underbart med ett renodlat postkontor. Här slipper du vänta på alla som skall handla mat eller köpa snus. Skicka paket och post gör man snabbt på detta kontor. Läs mer

2010-09-08

Maten är OK, anser dock att den är relativt dyr till vad man får.
Personalen är bra och det brukar gå att få några extra potatisar om man frågar.
Miljön är okej, finns både soffor och vanliga stolar att sitta på. Läs mer

2010-09-07

Blir jag sugen på att fika när jag är på stan är Espresso House ett givet val.

Trevligt läge, goda kakor och kaffe. Som ett fik ska vara. Läs mer

2010-09-06

Ett utmärkt alternativ till Biltema och Kjell. Ligger mycket centralt och har ett brett sortiment. Läs mer

2010-09-04

Stor butik som är ett måste varje gång jag är på stan med min sambo. Saknar stolar som man kan sitta på medan tjejen springer runt och provar kläder. Läs mer

2010-09-04

Butiken har fått ett lyft sedan de flyttade in i nya större lokaler. Läs mer

Joel B skrev om Dressmann AB
Detta är inte min favoritbutik, dock så är ju priserna relativt låga om man jämför med samma plagg i dyra märkesbutiker. Läs mer

2010-09-04

Allt för många gånger har jag och mitt sällskap fått vänta alldeles för lång tid på maten. Att vänta över 1,5h är inte OK. Har troligtvis att göra med stort tryck på köket så min rekommendation är att gå dit när det inte är fullt med folk.

Maten är mycket god och där finns det inget att anmärka. Personalen har varit trevlig men bäst service får man nog då det inte är fullproppat med folk.

Black Jack går att spela vilket är ett plus! Läs mer
1 2 3   Nästa