Rekommendationer

2012-01-05

Härliga bussturer mellan Skövde och Stockholm. Priser under konkurrenterna är inte fel. Men framför allt den trevliga busschaffören som verkligen bryr sig om oss som åker.
De gånger det blivit strul har han alltid ordnat så det finns en lösning. Minus skulle i så fall bli att det inte finns eluttag ombord. Läs mer

2011-06-19

Blev förvånad över hur personlig denna jättebutik kändes. Otroligt trevlig och servicminded personal. Fick god hjälp när jag letade tårtljus sist. Och varje gång jag besöker dem så känns det nästan som att komma in i en trevlig kvartersbutik. Fast det förmodligen är Skövdes största mattempel. Läs mer

2011-05-17

Jag är inte direkt daglig resenär utan använder Västtrafik då jag besöker västra regionen. Det första jag slås av är hur svårt det är att använda deras webbplats för att få reda på hur man kan resa. Att sedan få en korrekt upplysning om vad resan kan kosta eller hur man ska bära sig åt för att köpa biljett är en omöjlighet.
Senast i Göteborg möter jag de alldeles underbara chaufförer till de mest ovänliga. De som ansvarar bör Västtrafiks båtar behöver helt klart gå många kurser i service och koda kundrelationer. Skärp till er, utveckla era informationskanaler och kom i håg att ni finns till för era kunder, inte tvärt om. Läs mer

2011-05-17

Besviken, fick aldrig chansen att smaka av deras mat eller se deras lokaler. Enorm väntetid gjorde att vi valde något annat. Läs mer

2011-02-19

Ska du gå till nån kyrka under ditt liv så är det denna. Läs mer

2011-02-19

Bra läge, bra service och gott fika, men priserna är i överkant. Läs mer

2011-01-21

Fungerar för vår förening. Gör vad de ska och är trevliga och rätt hjälpsamma. Läs mer

2011-01-21

Har mår man gott. Till o med jag som saknar det mesta av håret upplever att jag får valuta för pengarna då jag blir friserad här. Läs mer

2011-01-05

Här blir det inget återbesök. Och jag avråder er andra från ett första besök. Uppvärmad mat i stimmig miljö. Service och taktkänsla på minussidan av skalan. Dyrt, smaklöst och dålig service. Läs mer

2010-11-13

Trevligt är ordet jag känner när jag ska skriva om Alina. Blir alltid väl bemött och inga frågor verkar vara omöjliga. I stort kunnig personal som verkar lyssna på mina små önskemål. Har ett bra sortiment och när det har saknats något som jag behövt har det beställts. Kan inte annat än rekommendera. Läs mer
Nikke L gillar detta
1 2   Nästa