Patrik P

Rekommendationer

2013-07-12

Ställde en fråga på deras hemsida men den blev CENSURERAD! Produkten saknade bruksanvisning men Clas Olsson vägrade publicera råd om hur man använder produkten eller publicera min kommentar som tar upp detta! Har man sen webbplats där kunderna kan få komma till hörs och sedan raderar deras kommentarer bör man nog tänka om! Jag bröt inte mot några av deras riktlinjer/regler och på supporten struntar dom i detta! Läs mer

2013-05-26

Patrik P skrev om Binero
Har haft binero i tre år för en php/mysql sida. Dock har problemen hopat sig och binero har helt enkelt inte kunnat/velat lösa dessa! Huvudsakligen har det rört sig om att hemsidan blivit seg och tagit 30-120 sekunder att ladda varje enskild sida. Detta har pågått i allt från timmar i sträck till flera dagar! Detta beror sannolikt på deras lastbalanseringssystem som helt enkelt låter mindre viktiga kunder stå i kö och vänta. Deras support ger snabbt svar men sälla bra svar som leder till en lösning.

Senaste problemen är att min epostadress har hamnat i deras spamfilter och har pratat med 4 personer på binero via epost, chat och telefon men ingen vet hur man ska lösa det.

Statistik funktion stängdes av för 10 dagar sedan och loggar inte längre trafik, helt utan min vetskap!

Behövde en backup på databasen men de lagrar bara backuper i en vecka och det tog över en vecka för dem att svara och förklarar var man hittade filerna (de låg i en dold mapp på servern) så det sket sig.

De går inte att ringa till dem via mobiltelefon! Alla mobilnummer är spärrade, man måste ringa via fast linje eller ringa deras utlandsnummer!

Har haft ytterligare ett 10 tal problem men huvudsakligen är det deras allvarliga driftstörningar som gör mig vansinnig! Och att de inte kan/vill lösa dessa problem alls gör att jag verkligen inte kan rekommendera detta webbhotell. Läs mer

2010-09-29

Vanligen bra pizzor i traditionell stil, dock med flera prishöjningar det senaste året. Senast fick jag en pizza som var helt bränd i botten och knappt ätbar. Ingen förklaring eller ursäkt. Så kommer nog gå till någon av de 4 andra närliggande pizzeriorna nästa gång. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte