Rekommendationer

2011-12-30

Fördelen är uteplatsen på det här stället.

Annars samma oengagerade personal. Är det personalen eller ledning/ägare som är problemet? Ett glatt hej skulle göra mycket. Fast inte ens det får man ju här. Sen en meny som går ifrån trist till urtråkig. Fast uteserveringen är fin under den varmare delen av året. Jag skulle säga det är en av de finaste platserna inne i hamnen i Malmö. Dock kommer skuggan lite oroväckande snabbt. Läs mer

2011-12-30

Om jag skulle anställa någon som jobbar med mat, så hade rastafrisyr gått fet bort. Speciellt när personen kliar sig i det till och från.

Sen konceptet med urtråkig meny gör mig ledsen. Så bra det hade kunnat vara. Läs mer

Qpaqex skrev om Mq City
Trist mode till allt för höga priser. När deras EGNA varumärken är dyrare än vanliga varumärken, då är något fel.

Personalen känns uttråkad. Här köper jag bara saker på REA eller om det gäller basplagg. Annars får det vara. Det är hopplöst dåligt utbud på sådan som får min köpnerv att vakna till liv. En kavaj av deras eget märke för 1400:-. Då är det RIDÅ.

Gör om gör rätt är mitt tips innan MQ kommer förlora marknadsandelar. Tiden har börjat springa ifrån konceptet. Läs mer

Jösses vad tråkig butik.

För det första. Kundvarvet är det mest ogenomtänkta jag varit med om. Jag är ändå en ganska van shoppare, men detta tog priset. Lägg sen till att om man nu inte hittar vara X så möts man av en suck och uppsyn som inte inbjuder till vidare shopping. Läget i Malmö är med så bakvänt att jag inte finner ord.

Jag vill ha service och upplevelser. Nu med allt mer gröna butiker, så känns detta helt onödigt. Det är inte värt omvägen. Sen skulle man nämna ordet kött, ja du jösses. Det är som att svära i kyrkan! Tanken kan ha varit god i början, men nä. Vill jag köpa ekologiskt, så gör jag det på annat håll med personal som brinner för sin mat! Läs mer

Jag är förvånad.

Var här för många år sedan. Det var så där.
Hamnade här med arbetskollegorna och det var riktigt bra mat. Ölen var god, att de har Brooklyn Brewery gör ju inte saken sämre. Mysig lokal och pigg service. Hamnat här en runda till efter det för att njuta av ölen och det är värt resan bort emot Nobeltorget.

Har lite svårt för den här delen av Malmö annars. Men detta är ett guldkorn värt en omväg! Läs mer

2011-12-30

Ok, 1990-talet vill ha tillbaka sitt koncept.
Bowling i europeisk version av den amerikanska. Öl. Många medelsvensson. Du känner direkt när du kommer in att du blir blåst. Det är dyrt. Ölen och maten är fantasilös och trist. Har du tur drabbas du av magsjuka till på kuppen.

Du märker med att här är det helt ok att fortfarande visa sin raggarskåra. Så innan du ens kommit till maten har du tappat matlusten. När sen folk highfivar som det inte finns något slut, ja då vet du var du landat. Medelsvensson trivs säkert. Fast de flesta andra längtar bara bort. Långt bort. Läs mer

2011-12-30

Vill du uppleva att saker tar tid, kom hit.

Vill du vara med om att du får något helt annat än det du beställt, kom hit.

Utbudet är trist. Måste det vara tråkigt för det är fair trade? Ge mig någon dag så skall konceptet kännas underbart och modernt. Nu blir det bara trist. Lägg sen till den förvirrade och långsamma personalen. Nä, det finns bättre ställen, som tur är. Läs mer

2011-12-30

Det finns butiker och det finns butiker.

Då jag just nu jobbar så jag alltid missar deras öppetider på vardagarna så blir besöken inte så många. Vi är ju ändå en kontinental stad, fram med öppet till 22 någon dag i veckan?

Nåja, gillar man som jag kläder, både snyggt och billigt så är det här man finner dem. Det är en helt otrolig butik. Fast det blir ofta bara titta och känna för priserna är inte så malmöitiska. Speciellt i de här krokarna så är det inte de här priserna man förväntat sig.

Jag skulle lätt kunna shoppa här vid varje klädinköp. Fast min budget tillåter det inte. Fast önskedrömma kan man ju alltid.

Det som drar ner detta ifrån en femma till en fyra är placeringen. Det känns off för mig. Samt öppetiderna. Hallå, Malmö, vi vill shoppa sent! Vi är inte en småstad som Helsingborg heller. Läs mer

2011-12-30

Kommer in och är allmänt förvirrad.

Jag har genom mina år köpt mattor på IKEA och andra stora jättar. Det har varit mer funktion före form.

Vill verkligen få hjälp. Möts av en helt underbar person som hjälper mig med mina två mattköp. Det är sällan jag känt mig så nöjd. Snabbt och enkelt fann jag precis vad jag behövde. En riktigt bra service med bra pris. Nu under mellandagsrean så var det så klart under halva priset på de två mattorna jag köpte. Kan varmt rekommendera Matthuset för era mattbehov i Malmö! Läs mer

2011-09-03

Qpaqex skrev om McDonald's
Vällagat. Snabbt. Rena lokaler. Glad personal. Alltid rätt vid order. Exemplariskt på så många vis.
Gratis Wifi gör inte saken sämre.

Äter ibland här. Både frukost, lunch och senare på kvällen. Riktigt bra! Läs mer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12   Nästa