Rekommendationer

Null skrev om Shock Store AB
Konstig passform på deras kläder. Om man t.ex. provar en lackklänning är det jättedåligt med plats för höfter så får man ta en storlek större och då sitter det för stort överallt annars.

Lite dyra priser, mycket kan man sy själv för hälften av priset.

Lite för mycket "vanliga" kläder som blåjeans och så. Läs mer

Null skrev om Tradera Sweden
Jag undrar vad Tradera egentligen gör? Jag har råkat ut för problem med säljare flera gånger men Tradera svarar bara de inte kan ta del av problemen fast jag har bevis. Jag råkade ut för en säljare som rätter i system att behandla folk illa och hota dem efter affären. Tradera valde ändå att inte stänga av personen. Jag känner folk som fått sina annonser raderade av Tradera helt utan anledning sedan får de ändå betala avgiften för annonsen. Köpa billiga saker under 50 kr kan jag göra, men säljer gör jag aldrig mer och inga dyra saker. Läs mer
felix h, Agnetha L gillar detta

2010-08-05

Sådär, väldigt otrevlig personal. De arbetar ordentligt långsamt i baren och tar inte folk i rättvis ordning utan de som sträcker sig fram mest och viftar får beställa först. Sura vakter. Otrevlig garderobskille som aldrig hälsar. Brukar vara ett par stycken killar varje helg som går dit och antastar kvinnor och frågar dem sexistiska saker. Känns inte roligt. Men annars är det stor lokal och kul blandning av folk. Koncentrerar man sig på att ha kul med folk man gått dit med blir det oftast alltid en helkväll! Saknar dock gayklubben Wonk som huserade där förut. Läs mer

2010-08-05

Jag har bott hos MKB och bor numera privat. Jag saknar verkligen MKB. Värden var riktigt bra. Vaktmästaren ringde alltid upp efter man lagt en felanmälan på internet. De svarade alltid på mail och var alltid, alltid vänliga. Det är väldigt sällsynt bland värdar idag. Läs mer

2010-08-05

Ja, vad ska man säga. Är det ens någonting som fungerar här? De vägrar att svara på telefonsamtal eller e-post. Även hyresgästföreningen ligger på dem men de vägrar svara för sig kring saker. Vaktmästaren ringer aldrig tillbaka och de skiter i att dyka upp. Man anlitar alltid de sämsta hantverkarna som fått värst betyg på nätet. De underhåller inte sina lägenheter men samtidigt höjer de hyrorna och lägger på fler och fler små avgifter. Läs mer

2010-08-05

Jag är mycket nöjd! Köpt objektiv hos dem och är mycket nöjd med allt: service och pris. Man kunde dessutom ta med sig sitt kamerahus och få prova objektivet!! Det har jag aldrig varit med om i andra butiker jag handlat. Läs mer

2010-08-05

Nja, jag gillade verkligen inte att man får betala för att bada i den minimala poolen. Hela 40 kr skulle de ha om man campade på området, mer om man var tillfällig gäst. En tia max hade jag kunnat ge. Väldigt stort, kul med små butiker även om de är väldigt dyra så jag kunde ändå inte handla något. Finns underhållning också men under tiden jag var där körde de enbart schlager, vilket inte är så kul. Omväxling förnöjer. Blandat mellan herrar och damer på toa och i duschar kändes inte så skoj. Fanns knappt några ställen att ställa grejer på vid toaletterna, t.ex. när man borstar tänderna och så. Näe, jag skulle inte gå tillbaka till denna camping, tyvärr. Läs mer

Null skrev om Spar Hotel AB
Toppen! Riktigt bra priser till sådant schyst läge. Jättegod frukost, trevlig personal, gratis internet på rummet, gratis tillgång till träningslokal, bastu, otroligt fräscha duschar, biljardbord, osv. Kommer alltid bo hos dem varje gång jag är i Gbg!! Läs mer

Null skrev om Poolia Syd AB
Inte särskilt bra. Både jag och andra har råkat ut för en viss rekryterare som lovar saker hon inte håller. Denna rekryterare hör aldrig av sig heller och sjukskriver sig hela tiden när man försöker nå henne. Otroligt oseriöst och som sagt, jag är inte den enda som råkat ut för denna rekryterare. Men man kan hoppas övriga anställda hos Poolia är bättre. Läs mer

2010-08-05

Bra ställe, fräscht och mycket maskiner. Tycker dock det är konstigt de inte har så många pass om helgerna. Ett tag hade de inga pass alls under söndagar. Det är ju om helgen man är ledig och kan träna ordentligt! Läs mer