Rekommendationer

2011-06-10

Bra service och ganska ok utbud. Läs mer

2011-06-10

Bra och kunniga. Ett tips är att man kan hyra cykel av dem. Läs mer

2011-06-10

Swedbank i Höganäs har alltid gett mig, o mina anhöriga bra service. Läs mer

2011-05-15

Ett av Sveriges minsta systembolag men bra. Ett stenkast från busstationen och vägg i vägg med ICA. Läs mer

2011-05-15

Måste ge en femma. Enda minuset är att det är mycket folk där jämt, men det kan de inte hjälpa... Eller jo, det kan de, de är ju så bra! Fast att ge ett företag minus för att de är FÖR bra känns inte rätt så en femma blir det.

Glöm inte att köpa med presentchoklad därifrån! Läs mer
Roza M gillar detta

2011-05-15

Jag var orolig att det inte skulle fungera första gången jag provade dem. Men det gick fint. Har inte blivit besviken hittills. Läs mer

2011-05-15

Jag åt lunch där idag. Helt ok och gott men det är rörigt, opersonligt och med ganska oengagerad personal.

Rumpstekarnas McDonalds med andra ord. En trea, inte mer!

(De borde besöka några danska Jensens Böfhus som kontrast. Service gemyt, skratt och glädje...) Läs mer

2011-05-15

Min vän i Norsborg skulle säkert ge dem en trea eller fyra. Jag ger dem en tvåa. Var inte så strama och bli lite vänligare så får ni en trea av mig också. Läs mer

2011-05-15

Jomenvisst. De här kan man lita på i alla väder. Gnesta Taxi har jag haft hjälp av många sena nätter när jag kommit från Stockholm med pendeln. Läs mer

2011-05-15

Jag har inte ätit mat här men eftersom jag hörde att de kastade ut Sverigedemokraten Erik Almqvist måste jag anta att deras etiska standard är god! Är maten lika bra som den etiska standarden kommer jag att bli nöjd när jag besöker dem! Läs mer
1 2 3 4 5 6   Nästa