Rekommendationer

2012-01-03

Duktig personal, allt gick felfritt när jag skulle undersöka en krånglande luftkonditionering i vår bil.

Det hela svärtades dock ner rätt rejält av att fakturan dröjde, länge - och när den kom var det med 10 dagars betalningsvillkor, och gick sedan direkt till Inkasso, trots att den betalats bara några dagar sent. Läs mer

2011-11-14

Haga Limo har jag egentligen ingen som helst relation till, utöver att jag avskyr bolagets sätt att marknadsföra sig.

Trots upprepade uppmaningar att de ska ta bort mig från sina utskickslistor så trillar regelbundna mail in från "Håkan Andersson på Haga Limo".

Det räcker för att jag ska anse bolaget vara oseriöst. Ska ni åka Limo i Töreboda - välj något av alla de andra alternativen. Läs mer

2011-05-31

Vi har varit kunder hos City Network sedan 2004 och under den tiden har vi knappt behövt kontakta dom en enda gång. Allt har fungerat perfekt från och med dag 1.

Vi har en dedikerad Linux-server hos City Network och har andra dedikerade servrar hos andra leverantörer, men ingen av de andra är i närheten av att leverera samma kvalité på sina tjänster.

Rekommenderas varmt! Läs mer
Johan C gillar detta