Rekommendationer

2011-06-19

Scandic har habil restaurang och bra luncher, schyssta frukostar och trevliga kvällsmenyer. Skön lounge att sitta. Läs mer
Nikke L gillar detta

2011-06-19

Bra amerikanska pizzor. Ofta mycket folk och jag föreslår hämtning eftersom att sitta i restaurangen inte direkt ger något schysst extravärde. Läs mer

2011-06-19

BK rockar. Skön inredning som inte riktigt känns enligt BKs regler. Bra och snabbt jobbat av personalen. Läs mer

2011-06-19

Det är en Sibylla. Det är en Borlängeklassiker på många sätt. Förvänta er just det man får på en Sibylla. Läs mer

2011-06-19

Rejält med bra mat, mysig restaurang. Ta deras menyer - det är det verkligen värt och testa det öl som de har som kommer från mellanöstern. Värt de pengar som det kostar. Läs mer

2011-06-19

Helt ok hotell nära Centralen. Fräscha rum som visserligen är rätt små men med skön säng. Nära till det mesta man behöver. Läs mer

2011-06-19

Fördelen med hotellet är att det i vissa lägen är rätt billigt. Och ligger alldeles bakom Medis. Där tar nog fördelarna slut. Bott där ett antal gånger och förutom att ägaren är en rejält otrevlig jävel, hans fru som serverar frukost inte speciellt mycket bättre så är rummen rejält slitna och trista, dåliga TVs och usla sängar. Läs mer
Michel L gillar detta

2011-06-19

Fantastiskt vackert och sådär rustikt lyxigt. Fantastisk mat och en bra vinlista. Perfekt för konferens. Läs mer
Tobias B gillar detta

2011-06-19

Jag trodde någon skämtade med mig. Ett rätt stort, kallt rum med kök som dock inte ens hade ett glas. Städningen var modest och som pricken över i-et hade man glömt det här med toalettpapper. När jag påtalade detta i receptionen så fick jag en chokladkaka som plåster på såren... och fick ändå vänta ganska länge på påfyllning. Usel TV och ingen frukost ingår i priset - tanken är att man köper sådan själv antar jag - men då är ju problemet att det varken finns glas eller muggar eller någon kastrull att laga frukost med... Läs mer
1 2 3 4   Nästa