Rekommendationer

2012-05-03

Mycket bra. Proffsigt och jag fick en snygg frisyr och fina sommarslingor!! Läs mer

Gooooda pizzor! Skön liten enkel uteservering om sommaren! Läs mer

2012-02-23

Mitt favvosats men inte varit på alla!! Det är bra luft, bastun är stor! Aldrig trångt i omklädnrummet!
Känns familjärt & avslappnat Läs mer

Lotta E skrev om Ica Kvantum
Bra butik med trevlig personal! Vid premiären fanns det produkter i överflöd men det har på sistone blitt magrare bland hyllorna! Tyvärr!! Vet ej anledningen riktigt!? Läs mer

2010-11-26

Är mycket subjektiv i min bedömning av detta centrum eftersom jag bor nära och varit där mycket...:)Men...det är ett perfekt ställe att gå o få sina ärenden gjort i. Lagom stort och det man behöver finns. Apotek, systemet, fik, H&M m.m

Sen är det inte en vacker fasad men det är innehållet som räknas! ;) Läs mer

2010-11-14

Lotta E skrev om Dharma
GOD mat. Mysigt!!!!
Mycket bra prisnivåer oxå.
Inredningen är väl genomtänkt och det är skönt att sitta! Infravärme finns utanför för de som röker....Servicen är på toppnivå. Det ingår vitlöksbröd till maten och fräsch sallad!
Menyn är verkl mixad med både indiskt och thai.
Ett minus är att det bara finns öl på 33 cl flaska.... Läs mer

2010-09-11

Hit går jag gärna om jag befinner mig på söder:) Blandat kul folk, bra musik och rätt stort med de olika bardelarna:) Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte