Rekommendationer

2016-04-24

Jonas W skrev om Bythjul.com
Detta är som många andra noterat en jävla skojjarfirma.

Lägger order 30/3:e . Fem dagars leveranstid enligt siten. Får en verkstadstid 18:e ( fine ) tänker jag, då finns det prutmån ifall något jävlas.

Ringer dan innan det är dags att fixa däcken till verkstaden som inte har sett några däck, eller har mitt namn nerplitat i kalendern som bythjul.com administrerar.

Eftersom ingen svarar på företaget ( säkert testat o ringt 20/30 gånger ) , men inte ens tar samtalen mailade jag. Fick ett svar där hon sa att däcken inte är skickade och undra om hon skulle ställa in min verkstadstid.

Jag svarade per omgående på det mailet, att jag unddrade att eftersom däcken inte är skickade, är det väl således hellre inga problem att annulera? Och ps, kan du skicka en skärmdump på verkstadstiden som du vill avboka eftersom verkstaden vid samtal inte ens hittade mig?

Inget svar, nada, mailat säkert 15 gånger, med ticket nummer och utan . Med ordernummer och utan. Ringer utan svar.

Hur fan häver man ett jävla köp, när ingen på mottagar sidan är tillgänglig ?

SKULLE inte tipsa om dom här jävla skojarna någonsin, och snubbarna på verkstaden va inte direkt imponerade över det här gänget heller kan jag säga Läs mer
Mikael C gillar detta

2011-11-29

Jonas W skrev om Hobbex AB
Hobbex service i mitt fall är oklanderlig. Sonen fick en helikopter för runt 500-a lappen av sin farfar där antennen gick sönder.

Efter ett mail till hobbex, svarade man att det tyvärr inte fanns som reservdela, däremot så erbjöd sig en kille via mail att kila ut på lagret
för att försöka hitta en och skicka utan kostnad med post.

3 dagar senare låg det en antenn i brevlådan, och en femårig son var superglad. Tack Hobbex

http://blog.whiking.se/farsan/hobbex-med-service-ut-i-fingerspetsen-en-antenn-historia/ Läs mer

2010-11-12

Att kliva in på Slotts Bilservice i lokalerna vid hässelbyslott är som att kliva in i någons vardagsrum. En lugn och avkopplad stämning, högt i tak och öppet skämtande.

Detta råkar lyckligtvis sammanfall med en suverän kundmottagning, kunniga bilmekar och riktigt bra priser. En annan jädra bra grejj, är att dom har allt under eget tak. Hjulinställningar, däckhotell, däckmaskiner, plåtverkstad, lackverkstad med tork. Glasbyte och så vidare....

Jädra smutt när man har en total verkstad och inte behöver förlita sig
till någon 3:e part.

Dom specialierar sig enligt sig själva på såväl ford som skoda, men jag har varit inne med min gamla opel corsa och volvo 855a, och jag har aldrig stött på några problem. Snarare tvärsom, dom har hittat fel jag inte märkt själv , och hört av sig för att fråga om dom ska fixa det eller inte.

Så oavsett vad du har för lik i garaget e detta killarna som kan få liv i din gamla kära bil. Läs mer

2010-10-13

Roger på P-Bil är helt suverän. Alltid glad, alltid till det priset man kommit överrens om och väldigt snabba ledtider.

Tack Roger för all hjälp, och den nya fina kupe´värmaren. Läs mer

2010-09-13

Proffsigt och grönjävligt trevlig butik. Billigare än att handla på vivo.

Köpte 2 av dom bästa tournedo jag nånsin ätit. Potatisgratäng, Chili-bearnais, ugnsbakad leverpastej, och lite ny slicead bacon, och några av deras signatur korv "Starke Pär" 320:- OTROLIGT PRISVÄRT.

En miljö som gör att man att blir hungrig redan vid insteget i dörrn, det är sällan man går ifrån dennis med BARA det man skulle ha.

Kan inte annat än rekomendera detta till alla som har vägarna förbi. Själv är jag en frekvent besökare på fredagar där.

Dessutom har dom en lista du kan skriva upp din epost på, vilket resulterar i att du en gång i veckan får nyheter, tips och en JAG MÅSTE DIT känsla. Läs mer
Nikke L gillar detta