Rekommendationer

2011-03-23

Det här är förmodligen ett av sveriges mest överskattade gatukök. På grund av att det uppnått någon form av kult-status så MÅSTE man om man bor i Linköping gilla Stångebro gatukök. Men visst, gillar du otrevligt bemötande och slabbig mat av skaplig kvalité så är det här stället för dig. Förstår helt enkelt inte fuzzen runt det här stället, det är inget speciellt. Dom har hemmagjorda hamburgare och lite andra grejer, och? det är dom ju långt ifrån ensamma om. Ketchupen är rent vidrig, bea-såsen är bara fet och smaklös pommesen likaså. Äter faktiskt hellre på Burger King än på det här stället. Läs mer

2011-03-17

Magnus T skrev om Mol AB
Det här kan mycket väl vara det absolut sämsta McDonalds i hela Sverige. Otrevlig och riktigt långsam personal, man får alltid vänta på maten, som när man öppnar kartongen kan tro att personalen jonglerat med. Använder man sig av Drive-In så är det ett tvång att kontrollera så att innehållet stämmer gentemot beställningen för det är föga troligt att det gör det. Bortglömd pommes, hamburgerkartonger på högkant, hela mål bortglömda är bara utdrag av vad den här restaurangen har missat att packa. Inte helt underhållande när man som vi bor 2 mil därifrån och man upptäcker detta när man kommer hem. Det är inte det lättaste att åka tillbaka och hämta det som glömts och kompensationen kommer allt som oftast (om man ringer och klagar) som rabattkuponger som återanvänts så många gånger så datumet inte gäller längre. Läs mer

2011-03-17

Magnus T skrev om Spotify AB
Spotify är bara helt underbart och det går inte längre att vara utan det. Jag skaffade Spotify "open" men insåg efter bara någon dag att det var värt att betala pengar för denna fantastiska tjänst. Numer är jag en supernöjd Premiumanvändare som bara inser att mitt musikberoende jag hade för några år sedan nu är tillbaka och det med ännu mer kraft. Som tur är så är ju inte musikberoende så värst skadligt så det blir inga minuspoäng för Spotify där ;) Läs mer

2011-02-01

Jonas levererar content snabbt, billigt och riktigt kvalitativt! Dessutom med ett trevligt bemötande och inga fel trots mina ngt luddiga beställningar. Läs mer

2010-09-29

Magnus T skrev om Roenn Com
Egentligen så är det kanske ingen dålig tjänst om du har ett fysiskt företag, men för en e-handel tycker jag inte det funkar. MEN om ni pratar med en säljare därifrån, så sitt vid datorn och kontrollera det dom säger så gott det går, alternativt skriv upp allt dom säger och kontrollera i efterhand när du har mer tid innan du tackar ja. När jag pratade med en säljare så visade det sig att hon gav mig totalt felaktiga uppgifter. Så dubbelkolla allt dom säger! Läs mer