Rekommendationer

2017-11-09

Kört inleed i perioder. Servicen har alltid vart världklass och nu är allt flyttat dit efter en tid i synd. Service och inställning till att lösa problem är allt. GRYMT! Läs mer
Jens O gillar detta

2015-09-01

Bra informationsflöde efter köp, speciellt bra med tydlig trackinginformation för paketet. Snabb leverans och riktigt bra produkter. Keep it up! //AndersIvar Läs mer

2012-04-26

Har handlat texter av olika sorter och Jonas levererar alltid enligt plan och med en riktigt hög kvalitet på det han levererar. Behöver man bra innehåll till en webbplats eller bara vill ha riktigt bra texter så är det hit man vänder sig. Läs mer

2012-03-27

Kanoners! Bra rum och trevlig personal, speciellt i baren. Bra placering med när till allt. Läs mer

2012-03-10

Anders K skrev om Mamut AB
Har under två månade försökt få en domän jag köpt att byta ägare till mig. I första kontakten så fick både jag och säljaren information om att det var ett papper som skulle fyllas i och skickade in detta. Efter att ärendet legat orört utan meddelande till mig eller säljaren i sex veckor framkom det att det behövdes ett papper till som skulle fyllas i. Detta skickades in för en vecka sedan och sedan dessa har jag hört noll från supporten. Min rekommendation är att kontakta något helt annat företag när ni skall ha ett webbhotell, det finns faktiskt sådana som är bra, till exempel Binero och City Network. Läs mer

2012-01-25

Kör SEB i företaget sedan många år men har privat alltid haft Nordea av gammal hävd. Vid förhandlingarna i December ville Nordea inte vara med och dansa Tango längre och erbjöd ockerränta på huslånet, trots bra kund med vettig inkomst. Träffade kort därpå min bankman på SEB där jag förklarade läget och helt enkelt frågade om dom ville dansa Tango. Det ville dom, vilket resulterade i mer än 1% lägre ränta än vad ockrarna på Nordea ville ha. Up yours till Nordea i det läget! Läs mer

2012-01-24

Beställde toner till min färglaser, fick den dagen efter beställning och det följde med ett tackkort i lådan. Ger en snygg reminder och tackkortet ligger kvar på skrivbordet! Läs mer

2012-01-08

Åt en av deras pastor och beställde in "en stor stark", fick då svaret att de inte jobbar med stor stakt utan endast med lokala, italienska ölbryggare. Svarade att då tar jag en som dom rekommenderar och jag blev inte besviken, personalen serverade mig både god öl, god mat och en riktigt god service! Läs mer

2012-01-08

Småhandlat där många gånger och äver hyrt kärror ett flertal gånger. Senaste gånger var det en kärra för att köra grus på som skulle hyras och dom hade en riktigt bra kärra för just detta ändamål! Alltid supertrevlig personal och gott mode på dom! Läs mer

2012-01-08

Har dränerat om framsidan på huset och i samband med det skulle vi lägga nya plattor. Åkte ut med en liten kärra för att shoppa lite sten efter att ha grävt mer eller mindre dygnet runt i 4 dagar. Fick riktigt bra bemötande och ett bra utbud, trevliga gubbar som visste vad dom pratade om. Hade dom värmt upp visningshallen så det gick att vistas där under någon av de fyra svenska årstiderna hade det blivit en femma. Läs mer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12   Nästa