Rekommendationer

2011-03-25

Det finns folk som har alla möjliga åsikter om Flashback, och jag tror att alla har rätt. Flashback har dock för min del funnits med sedan 90-talet och var en av de första siterna som tillät allt och inte censurerade alla inlägg. Jag vet att Jan har fått en hel del smuts för detta men i min värld så är han en internethjälte! Läs mer

2011-03-25

Denna butik känns ny och fräsch (vilket den oxå är) för en IKEA. Men IKEA har väl som alltid ett bra utbud av allt som har med hemmet att göra. Fördelen jag har med denna IKEA är att den är genomtänkt från början till slut. Även om man har barnen med sig så går det att ta sig igenom butiken med barnen med! Läs mer

Anders K skrev om Spotify AB
Ojoj, klarade mig säkert i två-tre månader innan jag tillsammans med min fantastiska HTC Desire HD drabbades av Spotify i mobilensjukan. När man helt plötsligt kan stream rikigt bra musik till bilen eller mitt headset, då blir jag riktigt, riktigt nöjd! Läs mer

2011-03-25

Arena som gillas som hockeyarena vilket jag inte är så intresserad av. Har däremot sett en hel del konserer där som faktiskt funkat rikigt bra. Dessutom kikat med kidesn på Disnet on ice och liknande och för det så är det en fantastiskt bra arena. Läs mer

Anders K skrev om Butik
Provade en lunch här och det funkade riktigt bra, en grillad kalkon med sallad. Personalen var trevlig men det är inte bättre bemötande än ett ordinarie lunchhak. Men maten smakade bra och är man på frölunda torg och vill käka okej mat så är detta ett bra ställe. Läs mer

2011-03-25

Som vanligt när det gäller bilprovningar så är det HELT olika beroende på vart man åker. Det här stället är bra, jag har besiktigat både hojjar och bilar här och det funkar bra, inte massa "åka hem och byta ljuddämparen" innan man skall besiktiga hojjen utan dom vet vad det handlar om. En bilprovning kommer troligtvis aldrig att få en femma. Läs mer

2011-03-25

Riktigt trevlig personal, extremt snygg mottagning. Genomtänkt process runt hur det hela skall fungera känns det som, det känns som det är lite ordning på grejjerna vid både när man lämnar och när man hämtar. En bilverkstad där man faktiskt förstått att service är en produkt man köper inklusive hela grejjen, inte bara att bilen servas. Läs mer

2011-03-25

Det är en ICA, det jag använder och gillar mest är delikatessen, lite grillade kycklingspett eller en grekisk biff till lunch är kanonbra. Trevlig personal lyfter hela upplevelsen, enda nackdelen är att jag måste köpa snusen på utsidan. Läs mer

2011-03-25

Tycker att personalen här faktiskt gör ett ganska bra jobb, dock så går deras skor inte att använda! Jag tror jag provat och köpt ett antal skor där och jag kan nog villigt erkänna att inte ett enda par gått att använda. Stela, hårda och allmänt osköna, men dom har en stor fördel, det är billigt! Läs mer

Anders K skrev om Robetoy AB
Inget konsumentföretag men för den som säljer leksaker så är detta ett mycket bra och seriöst val. Ägarna är riktigt bra att ha att göra med och dom har ett STORT utbud av leksaker, har svårt att tro att man behöver så hemskt många fler leverantörer än detta i den branschen. Läs mer
Föregående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   Nästa