Rekommendationer

Mimmi L skrev om Användare en del av Reco.se
Jag är hooked. Mycket snygg och användarvänlig sida. Bra grej med pengar till stadsmissionen var gång man skriver långa inlägg. Jag blir överförtjust när jag hittar mina favoritbutiker i malmö eller bästa utestället i Växjö med gott omdöme. I framtiden kommer jag få lite insede info om företag som jag av olika anledningar kan komma att kolla upp. Läs mer
Sirke, Erik P, Nikke L gillar detta

2010-11-19

Personalen kan upplevas lite ignorant emellanåt, men å andra sidan är det ett ställe jag gärna går till om vi är ett större gäng och om jag vill kunna sitta avsides och umgås med dom. De gör en värdelös White russian, men ändå är detta det enda stället jag dricker dessa drinkar. Irish coffey är att rekommendera på detta hak. Ibland har de liveband som spelar och det är ganska B. Lokalerna är häftiga och åtminstone en bartender har humorn där den bör. Läs mer

2010-11-19

Finns absolut ingenting att klaga på. Jag rekommenderar deras Lax chiabatta. Helt fantastisk.

Alla vänner som kommer på besök släpar jag med mig hela vägen till Lund för att uppleva Ariman mystiken.

Varje gång jag varit där har personalen varit professionell och artig. De har alltid sett till kundens bästa utan att vara påträngande men ändå trevlig och personlig.

Det har blivit lite av en tradition att ta en brooklyn lager när jag kommer dit. Och något som jag häpnas över är att varje gång jag varit där har de anpassat musik och ljus efter vad det är för stämning/folk som befinner sig där. Mycket lyckat. Läs mer