Kerstin Ö

Rekommendationer

2020-02-24

Anna Fernandez var en lysande mäklare under försäljningen av min bostad. Hon har varit enormt lyhörd, tålmodig, ödmjuk, tillgänglig och framförallt - kunnig. Man märker att Anna besitter en yrkeskompetens utöver det vanliga. På ett fint och förtroendeingivande sätt skötte hon hela försäljningsprocessen.
Jag är otroligt nöjd med Anna Fernandez som mäklare och ser fram emot att att ha henne vid framtida försäljning. Tack för en väl utförd försäljning! Rekommenderar henne varmt till alla bostadssäljare. Läs mer
2020-02-25 Anna F svarar Kerstin Ö
Tack för en väldigt fin rekommendation :) Det var ett nöje att få sälja din fina pärla! Kul att du bor kvar i området så vi får ha fortsatt kontakt!
Anna F gillar detta

2010-12-10

Verifierad kundrelation
Eskilstuna Byggtjänst har också utfört ett jättedåligt jobb hos oss. De förstörde mer än renoverade. De ville inte heller ta ansvar för sitt urdåliga jobb. Besiktningsmannen upptäckte 20 grova byggfel.
Anlita inte Eskilstuna Byggtjänst AB. De vill bara tjäna pengar. Gå gärna på Rejta.se.så får Ni veta mer om vad andra tycker om Eskilstuna Byggtjänst.Rejta tar bort dåliga omdömmen om Eskilstuna Byggtjänst AB och lämnar bara det som är positivt.
De flesta är skrivna av strelsemedlemmar i HSB som anlitat dem! Läs mer