Rekommendationer

2020-11-18

Gillar skarpt denna butik. Ligger ett stenkast hemifrån och har allt. Kan dock vara lite överfullt med folk på kvällar. Läs mer

2020-11-18

Min lokala butik. Den går från klarhet till klarhet. Kan vara lite dåligt med grönsaker på söndag kväll dock. Läs mer

2020-06-01

Verifierad kundrelation
Går hit säkert 2 gånger i veckan och burgarna levererar. Dock så är det lite upp och ner när det kommer till tiden innan man får mat. Favoriten just nu är New York.
Rekommenderas Läs mer

2020-05-30

Jag kontaktade Jonas genom Reco för att sälja min bostad på Bondegatan. Redan när Jonas kom in genom dörren ingav han ett lugn och en bra känsla. Under mötet var Jonas superproffsig och vår dialog var öppen och rak genom hela försäljningsprocessen.

Jag hade som mål att sälja lägenheten för ett specifikt pris och det som jag uppskattade främst var att Jonas inte lovade guld och gröna skogar, speciellt under rådande pandemi, utan var tydlig med att han skulle göra allt i sin makt för att det skulle ske men att han värderade lägenheten lägre för att inte sätta för höga förhoppningar.

Jonas är alltid tillgänglig, delar med sig av insikter och tips samt högst kunnig och trygg i sitt bemötande.

Tre dagar efter visningen så var lägenheten såld till ett pris som var högre än det jag hade som målbild. Jag kan inget annat än att tacka och bocka.

Rekommenderas! Läs mer

2019-11-14

Jakob Testar att skriva ett omdöme från förstasidan Läs mer

2018-03-15

Tycker att det började lite sisådär då vi fick vänta på att beställa i säkert 20 minuter. Svinhungrig som man var gjorde så att humöret inte var på topp. När vi väl fick beställa så gick det fort och hamburgaren, en double cheese, var smaskens! Läs mer

2018-03-12

Var på Phil's Burger på Götagan i lördags och tycker att de levererade som vanligt. Tryffelburgaren satt där den skulle. Bra stämning. Grym service. Episk dressing. Det enda som fattades för full pott var att man inte kan beställa en vanlig stor stark, typ Falcon eller Norrlands, utan måste manövrera mellan en uppsjö av Ipor. Det närmast man kommer är en Mellerud som får betyget 2 av 5 kapsyler. Läs mer

2017-05-18

Fantastiskt ställe att lira squash på. Bara att springa över på lunchen och försöka spöa chefen i en tresättare. Läs mer

2016-06-20

Jakob J skrev om VNP Bygg
Jag kom i kontakt med VNP Bygg första gången när jag behövde hjälp med att installera en dörr i mina föräldrars lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och jag blev imponerad av Valentins förmåga att se lösningar istället för problem.

När det var dags att renovera min nya lägenhet så var valet ganska enkelt. Valentin och VNP Bygg kom in och renoverade hela lägenheten och det blev riktigt bra. Även här visade Valentin på stor erfarenhet och sin förmåga att se lösningar genom att komma med mycket bra förslag över hur man skulle bygga väggar, sätta in dörrar mm för att utnyttja ytan
så bra som möjligt.

Jag kommer definitivt att anlita Valentin och VNP Bygg igen. Läs mer
VNP Bygg gillar detta

2016-01-25

När det var dags för en ny bänkskiva började jag såklart min resa hos en Kvik där jag har varit kund tidigare. Dock kände jag inte att jag blev bemött på rätt sätt och att allt var lite "jobbigt". Jag bestämde mig därför att strunta i Kvik, även om det har fungerat riktigt smidigt vid mitt föregående köp.

Gick förbi Ikea och insåg rätt så fort att på Ikea händer det inte när det kommer till bänkskivor. Jag började då att leta på efter nya skivleverantörer.

Som tur fick jag tips av av en vän att kontakta Kvik Kungens Kurva. Varför inte tänkte jag och kom i kontakt med Marlen som fort som satan slängde ihop en grym offert med bra pris och kom med tips om skivan som jag ville ha. Lite bollande fram och tillbaka så var dealen klar. Nu är köket klart och skivan är helt magisk.

Det enda minus är man inte kan betala med Amex, köper man en skiva för rätt mycket pengar så vill man ha flygpoängen ;) Läs mer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 16   Nästa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte