Rekommendationer

2011-04-26

2011-03-18

Bästa lunchstället på kungsholmen Läs mer

2011-03-18

När det kommer till take away är det prisvärt och gott. Att sitta där kan dock bli lite lätt rörigt. Ett minus är dock att även om du ringer och beställer i förtid kan du lätt få köa en lång tid för att få din pizza. Läs mer

2011-03-18

Prisvärda och goda burgare! Läs mer

2011-03-18

O'learys är alltid O'learys, men just den har restaurangen har jag alldeles för ofta bemötts av otrevlig personal som inte alls verkar vilja ha gäster. Ett exempel var när vi kom förbi och ville äta strax efter kl. nio. Fick höra att dom skulle stänga kvart i tio (vad är det för tid att stänga?) och att det därför inte var någon idé för oss att sätta oss där. Helt okej, så vi gick för att äta vid en närliggande krog. Klockan 23 går vi förbi där igen för att se att stället är helt öppet och det sitter fortfarande kvar folk och äter. En annan gång var vi ensamma gäster på restaurangen och ändå fick vi vänta närmare en kvart på att ens få en meny. Ingen kommentar eller ursäkt fick man heller. Detta är bara två exempel. Men maten har iaf varit bra när man väl fått den. Läs mer