Ulrika

Rekommendationer

2011-05-09

Jag kan definitivt rekommendera explorama för den underbara personal som arbetar där och tar hand om våra barn jag har varit med från uppstarten då den var i en annan regi som var väldigt rörig och ohängsam med byte av personal hela tiden och omstruktureringar . men detta är nu borta och fungerar helt utmärkt enligt min mening och mina barn trivs OTROLIGT MYCKET MED SIN FRÖKNAR SOM DOM SJUNGER OCH PRATAR OM HÄR HEMMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ DU SOM SKRIVER ALLA DESSA LÖGNER BÖR NOG TÄNKA OM LITE GRANN TYCKER JAG !!!!!!!!!!!
för det första så har varken jag eller mina barn kännt någon som helst rädsla över att lämna mina barn på explorama inte heller är dom ensamma heller för den delen . men du kanske sitter med dina barn i deras rum när dom leker alla timmar du har dom hemma finns något som heter att dom byter blöja och då är dom fortfarande inte helt ensamma blir skitförbannad när jag läser detta inlägg för den var godkänd som skola och dagis från början när dom öppnade för ca 6 års sedan konstigt för den byggdes om till just detta sen har regler ändrats enligt Eu och det har också medfölljt att dom fixat branddörr och nödutgångar så fortsätt du VUXNA MÄNNISKA ATT SPRIDA DIN SKIT OM ATT MÅNGA FAMILJER LÄMNAT FÖRSKOLAN ÄR INTE HELLER SANN DET GÄLLER 2 FAMILJER OCH JAG PERSONLIGEN KOMMER ALDRIG ATT LÄMNA DENNA FÖRSKOLA FÖR JAG TRIVS SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HIMLA BRA MED ALL PERSONAL OCH DEN KOMMUNIKATIONEN JAG HAR MED PERSONALEN DESSUTOM ATT MINA BARN VERKLIGEN ÄLSKAR SITT DAGIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ENDA ÄR OM JAG SKULLE BLI TVUNGEN ATT FLYTTA LÅNGT BORT MEN GÄLLER DET BARA ETT PAR MIL SÅ KOMMER MINA BARN STANNA KVAR DÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
USCH OCH FY HUR EN PERSOM KAN SITTA HÄR PÅ INTERNET OCH SPRIDA EN MASSA LÖGNER JA MAN KAN JU UNDRA VAD SOM RÖR SIG BAKOM DENNA AKTION VAD ÄR DET EGENTLIGEN SOM LIGGER BAKOM HMMMMMMMMMM DET ÄR EN FRÅGA JAG TYCKER MÅNGA BORDE STÄLLA SIG NÄR DET GÄLLER DENNA SMUTSKASTNING AV EN HELT UNDERBAR FÖRSKOLA!!!!!!!! DÄR FOLK HAR KUNNAT LÄMNA SINA BARN HELTID TROTS ATT DOM EJ JOBBAR ELER GÖR NÅGONTING ÄVEN FÖRÄLDRA LEDIGA HAR HAFT DEN MÖJLIGHET NU FÅR MAN HA 30 TIMMAR MEN DET ÄR ÄNDÅ MER EN EN VANLIG KOMMUNAL FÖRSKOLA DÄR MAN BARA FÅR HA 15 TIMMAR I VECKAN . LÅSNING OCH MISSHANDEL SOM DU OCKSÅ PÅSTÅR HAR SKETT PÅ FÖRSKOLAN DU AKTA DIG FÖR DINA FÖRTAL DET KAN FÅ FALL EN VACKER DAG TYCKER INTE OM LÖGNARE SOM SNACKAR SKIT TROR DU VERKLIGEN NÅGON ORKAR LYSSNA PÅ DIN SKIT FÖR OM DOM GJORDE DET SKULLE DET VARA TOMT AV BARN PÅ DAGISET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DU HAR VERKLIGEN GÅTT NER PÅ EN SÅ BARNSLIG SANDLÅDE NIVÅ SÅ DET ÄR INTE SANT..
OM DU HAR NÅGOT OTALT MED FÖRSKOLAN BORDE DU TA DET MED DOM OCH INTE SPRIDA SKIT PÅ NÄTET .
NÄ FY FÖR SÅNNA MÄNNISKOR SOM DIG DET ÄR ALLT JAG HAR ATT SÄGA SKÄMMS .
TA OCH SKAFFA DIG ETT LIV !!!!!!!!!!! HÄLSNINGAR EN MAMMA SOM VART MED FRÅN START AV DENNA FÖRSKOLA SOM DU SPRIDER LÖGNER OM Läs mer
Sanna A, Phia R, Susanne A gillar detta