Rekommendationer

2011-07-16

Bra café med goda sallader. Prisbilden är OK med tanke på kanonläget. Personalen är trevlig och stället är fräscht. Läs mer

2011-07-04

Mycket bra! Trevlig personal, bra musik, många maskiner och vikter. Rent och fräscht. Det är aldrig trångt. Enda minuset är att man i princip måste ta sig till gymmet med bil. Läs mer

2011-06-23

Philip D skrev om Willy:s AB
Bra affär som har det mesta. Sedan ansiktslyftningen under våren så har butiken ett bra utbud av allt från butiksbakat bröd till färska grönsaker. Om jag ska storhandla så blir det dock på någon större butik. Även om Williys kör med ett lågpris koncept så blir det nog billigare att handla på en stormarknad eftersom de har bättre priser och ett större utbud. Om Williys hade haft en riktig chark så skulle det vara ett stort plus. Läs mer

2011-06-23

Mycket bra. Trevlig personal med stark servicekänsla med en utmärkt kompetens. Hade läst om MGV här på Reco och de överträffade mina förväntningar. Ringde på torsdagen och fick tid på måndagmorgon. Bilen var klar under veckan och det kostade inte skjortan. Kommer definitivt att återkomma igen. MGV = MVG. Läs mer

2011-06-05

Trevligt litet bistro som erbjuder enklare klassiska rätter. Vi testade Cesarsalladen och köttbullarna. Båda rätterna var helt OK och rekommenderas. Personalen var serviceorienterade och det var fräscht i övrigt. Prisnivån är medel och de accepterar alla typer av kort dock ej Rikskuponger. Läs mer

2011-05-29

Toppen! Trevlig personal och utsökta pizzor. Man blir alltid vänligt bemött och de använder bara fräscha råvaror. Personalen är mycket noga med hygien. Kan starkt rekommendera pizzerian. Läs mer

2011-05-27

Nästan allting man behöver finns där under ett tak. Sabis är fantastiskt och i synnerhet utbudet i charken. All personal på Fältöversten är serviceorienterade och proffsiga. Det enda jag saknar är en deli restaurang i själva centrumet. Kan starkt rekommendera "Fältan"! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte