IB I

Rekommendationer

2011-07-12

Blev blåst på lön när jag jobbade där under 2 månader liksom alla andra som jag jobbade med. Var tvungen att ringa vd och hota med anmälan för att få min lön. Fick den dock 3-4 månader senare än vi skulle ha den.
som grossist utav kött var det trist och fantasilöst. ej att rekomenderna. Läs mer

Ib I skrev om Klippbutiken
helt ok, bra priser. ful lokal rakt igenom trotts det lilla dem gjort nu. ägarinnan är lite klumpig i ordvalen och vissa gånger känner man sig välkommen, andra gånger så känns det mest som man stör då det alltid är släkt och vänner där till ägaren. att de pratar ett annat språk gör att man som kund blir osäker när dem tittar på en och diskuterar vilket inte är särskilt uppskattat utav mig. helt ok klipp och färg men värdelösa produkter iaf inte jag uppskattar som vill ha riktiga frisörprodukter när jag fixar mig och inte ett märke från tjottahejti som jag aldrig sett eer fruktis som hårspray. Det känns bara inte proffsigt. Har inte heller en hylla med frisörprodukter man kan köpa vilket är synd då man vill köpa med sig hem. dock inte de produkterna de använder Läs mer

2011-07-12

Dålig service på kundtjänsten trotts upprepade försök ifrån min sida. Bioklubbskortet ryker 1 vecka efter att det kommit nu till följd utav detta! Läs mer

2011-07-12

Bokade resa med detur. planet var skräpigt, flygpersonal utan engelska kunskaper gjorde oss alla på planet helt utan information. nya flygtider som hade glömt att skrickas ut till vissa som bokat samma resa. Hotellet var en stor besvikelse och mkt ofräscht med dålig personal utav eng. kunskaper trots att det var 5 stjärnigt. 3 utav 4 blev magsjuka och personalen på plats som vi påpekade att maten var ett smärre skämt för sa bara att folk brukade tyckta det var fantastisk mat. jätte bra om man har barn som vill äta samma stenhårda pizza en vecka i rad och bli dåliga dvs. All inklusive var förödande då vi iaf fick äta ute alla mål mat om dagen i en veckas tid. Jag skulle ALDRIG resa med detur igen efter den här ihopkraffsade resan som var dålig från start till landning. Läs mer