Oscar O

Rekommendationer

Oscar O skrev om Rock Baren
Älskar musiken och stämningen. !! Rekommenderas Läs mer

2011-09-11

Bra pris och trevlig service. Hade ett bekymmer med radion jag köpt som gjorde att SD-kortet försvann in i enheten. Trots att det hade gått mer än 6månader fick jag radion utbytt och allt på mindre än 1vecka från det att jag ringde Eddie Katallozi
Sån service gillas, snart blir det en ny Passat och då är det första att göra den lite mer personligare hos OEM eftermontering Läs mer
Adam B gillar detta

2011-09-11

Herregud de tappar bort mitt paket (lämnar ut till felperson), de inget DHL kan stå för men ombudet som gjort fel. Där tror man att sagan ska ta slut men inte då.

Det tar mig 1.5månader för att få beställa ny produkt igen, och när jag väl fått det godkänt så visar det sig att EXAKT samma produkt inte är i kampanj längre och då kostar den dryga 200:- mer. Och DHLs principer är att det endast ersätter vad det förlorade godset var värt vid transport tillfället. Herregud det ju inte pga. av mig som jag missat kampanjen utan pga. ombudets som lämnat fel.

Uppdaterar med en lösning i framtiden. Läs mer

Perfekt i tid och bra service. TACK Läs mer

Oscar O skrev om Clickok KB
Se upp för detta företag, de har ingen som helst moral eller kundservice. Tog mig två månader att få hem produkterna som skulle ta 5arbetsdagar. De skedde en delleverans på 1 av produkterna och därefter dippar det ner faktura MED PÅMINNELSE AVGIFT ??
Efter kontakt med dem så får man förklarat för sig att de inte kan ta bort påminnelse avgiften. Idag är allt detta fyra månader sen och jag beställer aldrig mer från dem. Ta webbhallen istället där kan man lita på leveranstiden. Läs mer