Eva

Rekommendationer

2017-02-07

Servicen perfekt, mysiga lokaler med alla olika rum. Väldigt rena och fräscha lokaler ink toaletter.

Pelle Jansson & råbiffen var perfekt. Tonfisk Nicoise var vällagad, men jag saknade senapsvinaigrette & potatis samt att ngt salladsblad kändes osköljt. Hade tonfiskens sallad varit perfekt så hade det blivit en 5a i betyg. Läs mer

2016-09-21

Noggrann och kommunicerar väldigt bra för att man som kund ska kunna fatta beslut i uppkomna frågor & slippa att det blir missförstånd.
Han byggde utifrån en skiss en mycket fin uteplats med insynsvägg som hade fönster, monterade kamin, bytte ytterdörr och platsbyggde en del saker. Läs mer

2012-01-13

Eva skrev om Polarpumpen AB
ville ha betalt i förskott. vi betalade efter att de LOVAT leverans före ett visst datum. vi fich TJATA ut dem en- två månader senare.

sedan började den skramla redan efter ngn vecka så att grannar TRE hus bort klagade. fick maila, ringa och tjata i TRE månader innan de kom ut. massa tjafs! när de väl kommit ut har pumpen tystnat, ngt har väl ramlat på plats? sedan vill de ha faktura för besöket!

låga priser, men de tar ut på den sjukt dåliga servicen.. vi anser inte att allt mailande, ringade inte var värt den tusenlappen vi sparade. Läs mer