Rekommendationer

2015-05-18

Anders P skrev om Dalakraft
Kund i flera år på 2 fastigheter Läs mer

2012-05-29

Ja, vad skall man säga. Negativ avtalsbindning, krångliga avtal, dryg kundservice och överpriser. EON måste vara marknadens mest inkompetenta elleverantör som är dyrast. Kör säkert all sin elproduktion på tysk kolkraft för att jävlas med den lilla människan med kortsiktiga vinster i tankarna. Läs mer

2012-05-29

Köpte en ny husbil av märket McLouis från deras filial i Kungsängen. Bra service, kunniga säljare och framför allt leverans av min nya husbil på tid. Var inne på en Knaus och även en Eura Mobil fast då begagnade, men valde en ny då det för mej det bästa köpet. De har en bra verkstad för montering av extrautrustning. Nu blir det åka av i sommar. Tack Autohallen Husbilar för att ni räddade min sommarsemester. Läs mer

2012-02-16

Byggde om badrummet och villa ha en snygg rördragning med kromade rör. Sofia Allvärme gjorde ett kanon jobb både snyggt och prisvärt.
Snabba att svara i telefon och snabba med offerten. Kommer att absolut att anlita dom när jag byter till bergvärme då värmepump är bättre än min gamla oljebrännare. Vi kom i kontakt med Sofia Allvärme genom att de gjorde service på vår villapanna. Läs mer