Mats

Rekommendationer

2018-07-19

Mats skrev om Cykelkraft.se
Bluff och båg företag som ljuger rätt upp i ansiktet och "inte har tid" att rätta fel dom gjort. Samtidigt har dom tid att spama hur mycket som helst. Läs mer

2015-07-16

Mats skrev om Dustin AB
Har köpt in e-postadresser från skojarföretaget Sendbite och spamar mig trotts att jag uttryckligen bett om att slippa bulkmail. Läs mer

2014-04-07

Mats skrev om Onlinepizza
Ännu ett företag som skickar spam utan mitt medgivande. Omöjliga att nå på telefon och svarar inte på e-post.

Ring din lokala pizzeria istället! Läs mer

2013-12-08

Mats skrev om Användare en del av Reco.se
Använder sitt e-postadressregister för att skicka spam till mig trotts att jag aldrig någonsin godkännt att man använder mina personuppgifter i det syftet. Dålig stil och oseriöst. Läs mer

2013-11-01

Företaget spamar mig trotts att jag aldrig har haft något med firman att göra och aldrig godkänt att någon skickar denna typ av skräppost till mig.
Tydligen har man köpt in e-postadresser från någon skum firma utan att bry sig om huruvida mottagarna har valt att vara med i listan eller ej.
När jag ringer upp företaget och talar med Bosse så försvarar dom sig med att det är lagligt att göra så och att jag får stå ut med spam som alla andra. Han var inte heller villig att hjälpa mig att hitta företaget som sålt e-postadressen så att jag kan komma åt källan.
Kort sagt så anser man att det är OK att behandla kunder hur som helst och finansiera företag som säljer stulna e-postadresser. Läs mer

2013-09-24

Struntar totalt i att jag inte vill ha reklam i min brevlåda trots att jag har en stor tydlig skyllt och har påpekat detta tidigare flera gånger både via telefon och via epost. Visar tydligt hur lite man bryr sig om miljö och kundernas önskemål. Läs mer

2013-08-26

Mats skrev om Sverigenät.se
Skickar stora mängder spam. Även efter att jag ringde och pratade med någon som påstod sig vara VD som skulle se till att spamandet upphörde.
Företaget uppger inte sitt riktiga namn någon stans på hemsidan vilket är typiskt för blufföretag. Läs mer

2013-08-21

Struntar totalt i att jag inte vill ha reklam i min brevlåda trotts att jag har en stor tydlig skyllt och har påpekat detta tidigare flera gånger både via telefon och via epost. Visar tydligt hur lite City Gross bryr sig om miljö och kundernas önskemål. Läs mer

2013-08-21

Mats skrev om Coop Extra
Struntar totalt i att jag inte vill ha reklam i min brevlåda trotts att jag har en stor tydlig skyllt och har påpekat detta tidigare. Visar tydligt hur lite Coop bryr sig om miljö och kundernas önskemål. Läs mer

2013-06-11

Trotts att jag varit i kontakt med företaget och försökt få dem att sluta skicka spam till mig så fortsätter dom.
Det är inte så seriösa företag agerar.

Det finns många företag som levererar samma tjänster och samtidigt bryr sig om vad kunder och potentiella kunder vill. Använd något sådant företag istället för Linköpings Stämpelfabrik. Läs mer
1 2 3   Nästa