Rekommendationer

2020-11-07

Detta vara andra gången som jag har anlitat Christian och Edward & Partners för att sälja min bostadsrätt. Denna gången låg min lägenhet på Östermalm och Christian gjorde ett jättefint arbete i vanlig ordning. Väldigt kommunikativ, tillmötesgående, hög energi och kontinuerliga uppdateringar. Jag är jättenöjd med upplevelsen och kan varmt rekommendera Christian som person att mäkla din bostadsaffär! Läs mer
Christian M gillar detta

2020-06-26

Professionellt och smidigt bemötande. Allt sköttes smidigt och korrekt. Läs mer
2020-07-01 Lovisa Ö svarar Ismet M
Hej Ismet!
Hoppas allt är fint med dig. Tack så mycket för din fina reco. Vill tacka dig med för ett gott samarbete och en smidig affär.
Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig.

Om det skulle vara något så är jag alltid ett telefonsamtal bort.
Allt gott! :D

2018-11-06

Ismet M skrev om Hairstylist
Snabbt, snyggt och bra! Klippt mig i flera år här och trots att jag har flyttat så åker jag gärna en omväg för enastående service. Kan varmt rekommenderas Läs mer

2015-09-11

Jag köpte en säng hos KungSängen i Uppsala mitt under sommare. Allt fungerade felfritt och hög service/bemötande. Väldigt flexibel personal vid leverans som bar in sängen hela vägem till avsedd plats. Kan stark rekommenderas! Läs mer
2015-09-16 KungSängen Uppsala svarar Ismet M
Hej Ismet

Tusen tack för din feedback. Det är så väldigt roligt när vår kunder är nöjda och glada!
Vi önskar dig en skön sömn i många år framöver! :)
Välkommen in igen om vi kan hjälpa dig med något mer
KungSängen Uppsala gillar detta

2012-03-08

Sålde min lägenhet via Peter och han visade prov på uthållighet, tålamod och professionellt bemötande hela vägen i processen. Kan starkt rekommendera Peter och Ansvar. //I Läs mer