Jonah L

Rekommendationer

2013-10-24

De gånger jag lämnat in kärran så har har PIK AB aldrig lyckats göra ett vettigt jobb. Dessutom har jag svart på vitt att de i samband med att brombeläggen hade tagit slut, även hittade på att bromskivorna var dåliga. Två år senare funkar mina skivor perfekt och besiktningen har aldrig klagat.
Nej har du MG, Rover eller Landrover så åk till R.T. i Häggvik! Där löser de problemen och har vid flera tillfällen tagit lägre betalt då de löst problemen snabbare än beräknat. Läs mer

2013-10-24

Jag har anlitat många bilverkstäder i Stockholmsområdet och R.T. Autoteknik AB är de enda som alltid varit fullständigt ärliga och ställt upp utan att någonsin ha en tendens till att försöka ta betalt i onödan.

Jag är själv en ganska duktig bilmekaniker och vet vad jag pratar om. R.T. Autoteknik AB vill jag rekommendera till alla bilägare. Har ni en MG, Rover eller Landrover så finns inget vettigt alternativ. PIK AB är riktiga skojare. Åk till R.T i Häggvik!!!

Något jag exempelvis kan nämna är att R.T. Autoteknik AB har vid två tillfällen kunnat lösa problem snabbare än beräknat och då på eget intiativ tagit mindre betalt. Det är om något tecken på en bra bilverkstad. Läs mer

2012-05-05

ABSOLUT VARNING!!!
Vad ni än gör gå inte med i Alfakassan alt. Arbetslöshetskassan Alfa.
Detta är ett mycket oseriöst försäkringsbolag som inte bryr sig om att ta sitt ansvar beträffande avtal. Jag har själv bittert fått erfara hur jag trots rätt till ersättning fick vänta i närmare ett år på utbetalning och hade då fått överklaga två uppenbart felaktiga beslut.
Håll er borta från Alfa och skaffa er en riktig försäkring eller något annat!!! Läs mer