Rekommendationer

2021-02-22

För att kunna leva upp våra kundens krav har vi byggt upp ett integrerat kvalitets- och miljöledningssystem enligt ISO 9001 och ISO 14001 som vi arbetar efter. Vår städfirma blev kvalitets- och miljöcertifierade 2020 med hjälp av Bright Services Göteborg. De är proffsiga och kunniga rakt genom. Rekommenderas varmt! Läs mer
Bright Services Göteborg gillar detta

2019-05-20

MakeClean skrev om Gotime
VARNING VARNING VARNING!!!!

Vårt företag köpte 3 stycken körjournaler av Gotime AB för totalt 10589 kronor som än idag inte fungerar. Det går inte att ladda ner journalerna. Några journaler från första dagen är registrerade men inget mer. Vi har försökt i flera månader för att reklamera produkterna utan resultat. Det går heller inte att få tag på någon på Gotime varken på mail eller mobil.

”Svar från Gotime på Google"
Vi gör upprepade försök under nästan 2 år att få betalt för era 2 separata order utan kontakt från er.
Efter nästan 2 år påstår ni att körjournalerna inte fungerar alls och vill få en kredit.
Varför lägger ni ytterligare en order efter 2 månader om det inte fungerar alls?
Vi var snälla och tog tillbaka de använda produkter ni köpt från oss och krediterade er faktura.
Vi hittade inget problem med de returnerade enheterna utan de fungerade som de skulle.
Varning för MakeClean som kunder snarare”

"Svar från Hasse
Detta är FÖRTAL!!!!!
Vi har underlag att vi har betalat in fakturorna i tid! Körjournalerna finns på vårt kontor i Göteborg som bevismaterial på att vi aldrig har returnerat enheterna!
Gotime är typisk fiffelbolag som försöker försvara sig med falska påstående och lögner för att smutskasta sina kunder!!!!!!!!! Läs mer

2018-03-02

För ca 14 år sedan var jag i denna butik och köpte kakel för vårt kök. Fick väldigt bra bemötande och god service av en äldre man vilket gjorde att jag fortfarande minns hur proffsig och kunnig han var i sitt jobb.

Förra månaden återvände jag dit och behövde hjälp gällande en golvskada. Denna gång fick jag hjälp av Oliver som var kunnig, service minded och otroligt hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera FF-Kakel på Ringögatan till alla! Läs mer

2018-03-02

Otroligt kunniga och vänliga!

Vill du uppleva service utöver det vanliga? Då rekommenderar jag starkt Låset AB.

Hasse Läs mer

2017-12-19

MakeClean skrev om Gotime AB
VARNING VARNING VARNING!!!!

”Svar från Gotime
Varning för MakeClean som kunder snarare”

"Svar från Hasse
Detta är FÖRTAL!!!!!

2017-07-17

Tryggt & mycket bra service!

Vi tog in offert från olika leverantörer innan vi bestämde oss för att välja Protexus. En av stora anledningar till att vi valde Protexus var att deras pris låg på 1/3 jämfört med en annan etablerad konkurrent. (Offertunderlag finns).

Utöver detta fick jag även utförlig och genomgående information av Jonas om behovet, anpassning och det slutgiltiga helhetslösningen av vårt larmpaket till våra kontorsrum. Enkel installation med svensk manual, bra support och mycket bra service! Inget att anmärka på.

Rekommenderas till alla!

Hasse, MakeClean Läs mer