FREDI H

Rekommendationer

Kunniga, pålitliga, rimliga. Rekommenderas!! Läs mer

FREDI H skrev om T Foxell AB
Om ni söker en Röris som är engagerad, bryr sig, ställer upp, levererar och gör ett bra jobb... Läs mer

2019-11-24

Extremt smidiga, pålitliga, levererar det som utlovas till när det är lovat. Sa jag att det blir snyggt också? Läs mer

2019-11-24

En fantastisk Tandläkare Neda fick mig att byta till denna klinik, hon är som tandläkare värd allra högsta betyg.

Däremot är mitt generella intryck att denna klinik har stor fokus på att skruva upp intäkten.

Denna gång 3500 för 30 minuters undersökning av specialisttandläkare. En 800-hundring på en extra röntgen som sannolikt var onödig eftersom en stor mängd redan hade tagits några månader tidigare!?

Vid ett tidigare tillfälle läggs några hundra ytterligare på notan för en tandhygienist för att hen pratade lite om flaskborstar.

Noterar att bolaget har gått från intäkter på 11 msek m 10 anställda 2016 till 28 msek med 13 anställda förra året. Jag gissar att de har en bonusmodell som sannolikt är fantastisk för ägaren (Grattis!) och kanske även för personalen men dessvärre inte för patienterna.

Hemskt tråkigt eftersom jag tror att personalen är duktig. Läs mer
Niclas W gillar detta

2012-08-11

FREDI H skrev om Bilia Nacka
Bilen gick ojämnnt/hostade och ETS-lampan lyste. Drygt 4000 för en "reparation". Att felet var oförändrat märks under de första 500 meterna därifrån (vid stängningsdags). Kanske kan vara en idé att testa bilen efteråt? Jag har ringt 3 ggr och lämnat meddelande om att reparatör (Ingmar Palmer) skulle återkomma. Ingen har ringt tillbaka. Inte riktigt vad som förväntas av ett börsnoterat bolag. Läs mer