carl l

Rekommendationer

2013-11-04

Fått ett gott intryck från advokatfirman Fylgia så här långt.t Möjligt att betyget ändras för Fylgia advokatbyrå när jag utvärderat arbetet med dem vidare. Läs mer

2012-08-17

Supernöjd med sortiment och personal. Självbetjänings kassasystemet är däremot inte samma som på andra Coop och fungerar dåligt (inte fasen vet jag hur många liters plastpåse jag köper tex bland tre alternativ, om det inte står på påsen... Systemet borde de uppdatera till samma som andra.) Läs mer

2012-08-17

Max är inte alltid Max. Denna fungerar bra. De flesta Max brukar ha kaos vid kassorna. Denna har jag ätit vid ca 15 ggr och allt har varit till belåtenhet. Läs mer

2012-08-17

Minimorötterna var slajmiga och sega, helt oknapriga. Tittade på påsen: de hade passerat bäst före med 5 dagar. Skärpning! Läs mer

2012-08-17

Den äckligaste cheeseburgare jag någonsin ätit! De måste ha köpt upp ett restparti kött från soptippen. Den påminde kusligt nog om avföring, var dålig i magen i 2 dagar. Annars har det smakat ok tre gånger tidigare. Men en sådan miss är en gång för mycket. Läs mer

2012-08-15

Med över 20 års erfarenhet har dessa fått ta hand om bolagets bokföring. Har fått goda råd i hur bolaget kan drivas på bästa sätt. Fortsätter recensera under samarbetets gång. Läs mer

2012-08-15

Har blivit ett bra samarbete och är nu mycket nöjd med fordonsmäklarna - från att ha varit rejält missnöjd. Läs mer

2012-08-15

Porsche Center Stockholm Östermalm = Extremt nöjd och rekommenderas. Porsche Center Stockholm Segeltorp / Porsche Center Smista = Varning! Extremt dålig hantering. Blev bestulen på en bildel, antagligen av deras underleverantör, och personalen var inte hjälpsamma alls och började ifrågasätta efterlysningen. De ändrade beskrivningen av förloppet utan att se efter i sin logg för att påstå att inget blivit bestulet. Självklart är det tråkigt att något blivit stulet, men att hitta på saker för att undvika konfrontation med att någon kollega har stulit en bildel är såklart under all kritik och omoraliskt. Efter att de inte gjort något fick jag själv pusha på och fråga ut dem om vilka som haft med ilen att göra och reda på att en underleverantör haft fri tillgång till bilen. Det dröjde flera veckor innan de tog kontakt med deras underleverantör för att fråga dem om den saknade delen - varav underleverantören sa att denne inte kom ihåg, utan att fråga de två personer som faktiskt rört bilen - då en av dem nu var sjukskriven! Skruvar för att hålla samman delar under huven saknades. Detta var en custom-beställd del av Porsche till ett mycket högt värde. Listen för ena framlampan var lös och började fladra på motorvägen då de fått byta en av framlamporna. Extremt dåligt. Var försiktig med Porsche Center Segeltorp. En polisanmälan kommer men har blivit försenad delvis pga deras hantering. Varning! Läs mer

2012-08-13

Högst professionell hantering. Jag kan rekomendera Er att köpa mer exlusiva klockor här, t ex Hublot. Läs mer