Mats N

Rekommendationer

2013-08-16

En skum lackskada på min vänstra framskärm hanterades genom Subarus lackgaranti med bravur på Pe-We:s. Ett vänligt bemötande och hantering samt ett snabbt och proffsigt lackjobb. En viss nyansskillnad mot den främre stötfångaren som kanske skulle kunnat "dimmas ut", men då är jag också väldigt kräsen och petig. I övrigt finns inga skavanker såsom rinningar, lacknoppor etc. Läs mer

2012-12-05

Jag har inte haft något bekymmer alls med Risbergs Bil. De är trevliga och ställer alltid upp. Än så länge har jag bara gjort normala servicar, mer brukar det inte behöva vara med Subaru :-). Läs mer

2012-09-04

Jag fick väldigt snabba svar på mina inledande frågor, och en seriös offert inkluderande allt som behövdes (totalpris). Att priset hamnade avsevärt lägre än den lokala firman i Åkersberga gjorde ingenting :-).

Montören/installatören var oerhört proffsig, och har nu monterat närmare 2000 värmepumpar åt TS Comfort AB. Allt gick snabbt och smidigt och det syntes att han var en expert på detta.

Jag rekommenderar denna firma starkt. Läs mer

2012-09-04

Jag gjorde en komplett rostskyddsbehandling på min Subaru Outback (2011) för 1,5 år sedan. Proffsigt bemötande även via mail. Jobbet ser ut att vara gjort på ett korrekt sätt, och nu ska jag tillbaka för den första kontrollen. Jag tror mycket på att göra en rostskyddsbehandling på en ny bil. Tar man hand om den korrekt från början så hoppas jag att man kan hålla rosten stången. Det kostar en rejäl slant, men i förhållande till bilens pris samt kostnaden för att laga rost så känns det nästan billigt :). Läs mer