Rekommendationer

2019-04-30

Lämnade min bil till Haninge bilpark på försäljningsuppdrag, efter ett krångelfritt överlämnande av bilen samt kontraktsskrivning så tog dom in bilen på rekond och gick igenom den, kort där efter låg den ute på annons och på MINDRE än 24 timmar blev jag uppringd och informerad att bilen blivit såld! Fick 10.000kr MER än jag hoppats på dessutom! Riktiga proffs med ett trevligt bemötande och smidiga affärer där både jag och den nya ägaren blev väldigt nöjda! Vill passa på att rikta ett STORT TACK till Henrik som hjälpte mig med affären! Kan varmt rekommendera denna firma till alla som vill göra en bra och smidig affär utan krångel, min nästa bil kommer att köpas av Haninge bilpark!

Tillägg 2019-08-21

Ännu en gång en otroligt smidig och trevlig affär med er! Alltid väl mött och kunnig personal som strävar efter både nöjda kunder och i mitt fall nöjd säljare! Lämnade min bil på försäljningsuppdrag hos er och kan inte annat än att ge er 5/5! Mycket bra kontakt hela vägen genom försäljningen och inga krångligheter alls! Pengarna snabbt på kontot efter försäljningen! Vill rikta ett STORT TACK ännu en gång till Henke & co för ett mycket bra samarbete!

Återkommer nästa gång en ny bil ska inhandlas! Läs mer

2012-09-18

Den sämsta bilhandlaren jag någonsin stött på!! Hotat mig med att ”man vet aldrig vad som händer med dig eller bilen” och ”det vore ju synd om det hände dig något” när jag blev lurad på en bil full av felkoder och trasig motor som sedan gav upp. Vid försök till hjälp av dom via deras ”garanti” så skulle som först lösa allt men sen inte lösa något och allt blev mitt problem. Nenad ringde upp mig hotade mig personligen. När jag frågade om han verkligen menade att hota mig så svarade han surt att ”ska du ha mitt person nummer eller??! Anmäl mig du, du är inte ensam” lång historia kort, köp inte något från dessa klåpare. Läs mer