Rekommendationer

2014-02-07

Väldigt god indisk mat, och helt ok priser på lunchen. Läs mer
Noel H gillar detta

2014-01-30

Personalen är jätte trevliga, fick väntar lite trots att jag hade bokat bord senast men inget att klaga på, maten är grymt god och miljön är fantastik. Super trevligt restaurang kan varmt rekommenderas Läs mer

2014-01-27

Trevlig bemötande av jätte duktiga frisörer, blir alltid nöjd när jag klipper mig hos dem. Kan värmt rekommendera dem. Läs mer

2014-01-16

Wladimir N skrev om DjurMaxi
Leverans tiden är sjukt dålig, dessutom kräver dom pengar för en vara som jag avbeställde och aldrig fick hem, det var sista gången jag beställer någon från djurmaxi!!!
Deras kundservice är bland det sämsta jag har har upplevt Läs mer
T, Anette L gillar detta

2013-12-02

Grymt goda pizzor, gillar stora och dom här är precis som man vill ha dem. rekommenderas stark Läs mer

2013-12-02

Använde Marisas städ för en flyttstäd, hon var jätte flexibel med tider och allt gick smidigt, städningen blev superbra och noggrant. Värt varenda krona.
Kommer garanterat anlita henne igen kan varmt rekommendera henne! Läs mer

2013-11-27

Ett av mina favorit ställen, underbar Sushi.. Kanske inte billigt men helt klart värt varenda krona, älskar terassen på sommaren. Rekommenderas Läs mer

2013-10-22

Hit tar jag min lilla hund Nala om hon blir sjuk eller något liknande, personalen är jätte trevliga och ger gärna tips & råd med bra foder som passar min lilla hund. Hjälpsamma & seriösa kan varmt rekommendera Bagarmossens Djursjukhus Läs mer

2013-10-22

Mycket trevligt butik, har stort utbud av hundmat o massa roliga leksaker till djuren, ett extra plus är att personalen är super trevliga och hjälper gärna till med tips & råd.
Kan varmt rekommendera Sofo´r Pets till alla djurägare :) Läs mer

2013-06-11

Helt ok mat och priser, skön stället att ta en AW på, grym inredning & trevlig personal. Läs mer
1 2   Nästa